Thursday, November 25, 2010

geram + nervous!!

Haila...naik pening kpala nk wt blog..haha..tu la padahnye..orang buat blog,aku pon sibuk nak ade blog sendiri...herm....biasa la...aku pon nak try gak merase ade blog sndri..hehe..
 Tapi ade mslh sikit larh...skarang neyh..tgh nak login ke ptptpn pny website..nak buat permohonan...tapi...lambat nye...adoyyyaiii...naik letih menunggu taw x..haih...masalah towl..macam hape je..
   korang nak tawu x??!!klo xnak tawu pon aku nak gtaw jugak..hehe...aku skarang neyh dilanda nervous yang teramat sangat..mane x nye..29hb neyh aku nak kena daftar dekat politeknik Arau..nama penuh nya..Politeknik Tuanku Syed Sirajuddin...dekat Arau,PERTHlis..haha...tu yang tak senang duduk neyh..herm...hopefully semua nye berjalan dengan lancar ye...doa2kan ye...
Anda comment, anda super awesome.!

0 budak baek tengah komen :):