Saturday, November 27, 2010

LAPARR!!!

                                                                Pizza Hut..;DD
  Adoyyaii...tengok pic sudu tu pon..dah tergugat nafsu nk makan..haha..herm..thyme aku capture pic neyh..me and my family pegi makan Pizza Hut dekat CS..(shortform for Central Square..hihi..) kt Sg.Petani..mase tu bru je abes shopping barang2 yang aku nak kena bawak pegi poly..dlm syiok2 bershopping sakan dengan family..almaklum larh..perut masing-masing pon berkeroncong larh..pe lagi..discuss pny discuss..at last pegi la lunch kt pizza hut..
  Herm,tp mse pegi SP neyh..abg aku xjoin..coz dye still kt Jitra..so aku ngn family aku + ngn kezen aku sekali..dlm tgh makan makan tu..sempat jugak la aku snap beberapa picture tuk tatapan kalian..haha.. 

                                                  haha..neyh my 'lil bro..wt muke lapar la pulak..
                                                                            hehe...

                                                       my mom tgh pilih set mne nk ambik tu..
                                                       n again,adek aku wt mke toya dye..adoyyaii~~

                                              yaaw!!semestinya pic blog's owner wajib ade..haha
                                            alamak aii..pacikk 2 orang kt blakang tu nyibuk jee..hehe..

                                       n again..pic aku lagi..haha..tp yang kt sebolah aku tu kezen aku..
                                                kak nurun namenye..tgh boring mse neyh..haha..
                                                          snap gmbr pon main bedal jee..

                                             haha...aku tersenyum keseorangan..hukhuk...;DD


    wahhh....banjirrr2...!!hehe....nie la hasil dri tangan org yg xde seni langsung..hehe..(sape la gamaknye??!)



          cantek x??!!hehe..ney aku yang snap neyh...tp guna phone camera je..tu yang pic pon bese2 je..
                                              haha....btw....i.love.photography.damn.much!!!

                                         that's my 'lil sis...wahh2...kusyuk menghirup soup..hehe...

                                                               me n my lovely mom!!

                                                                nyummy!!nyummy!!
                                              perut bernyanyi ble tgk pizza neyh..haihh..;DD

                                               menjamu selera dengan tekunnnya..haha..

                                                               my adek-adek kuuu!!!
Anda comment, anda super awesome.!

0 budak baek tengah komen :):