Wednesday, December 22, 2010

New Life..!!!

 Assalamualaikummmm....hayya....lama suda x update blog...ney la entry yang paling2 latest..hehe...almaklum larh...busy ....hahaha...
  Pejam celik...pejam celik...dh nak dkt sebulan jugak aku jadi warga Ptss..hurm....life kt sni lebih kureng sme je dengan life kt school...cme kt cni aku kne lebih independent dri segi makan minum,nk bangon pagi(hahaha...),...cm tu la lbih kurang..mule2 smpai mse hari pndftran hari tu...wse sdey gk..ye ar,aku xpenah2 stay jaoh dari femly...hehe...tp ble dh,lame2 ney...boleh biasakan dh diri dengan surrounding kt cni..
  Kat cni,aku ade jumpa member2 lama aku...my besties yaw.!!haha....tp jumpa mse mula2 dye daftar je...pastu jarang ar nk jumpa...dye pon busy ngan class dye..kn..kn..
  Ahaa...ckp pasal makan2 pulak..hehe...mkanan kt cni kre dalam kategori not bad larhh..ngee...kt cni ade 3 cafe...cafe siswa,cafe siswi n the last one is cafe pentadbiran..mkanan kt cafe siswi kre bolehh la..tp xbpe byk choice sgt..adoyyai,pandai pulak nk mengkritik psl mknan..xpe larh..mkan jel ape yang ade..hurm..
  kt sini dapat ramai gk mmber baru.. cm roommate aku ade 3 orang...Eira,Nana n Hana...kalau classmate pulak,Faiza,Ryb,Awanis,Khai,Shinaa...ramai la jugak....n member2 from other course...cm Neneng,Dayang...hopefully boley kwn ngn diorunk sampai bile2!!!!<3

 
Anda comment, anda super awesome.!

0 budak baek tengah komen :):