Saturday, January 29, 2011

HOME sweet HOME..!!!!

  Wahhh...!!!!lega kowt....akhirnya...sampai jugak kt rumah...Home Sweet Home<3...!!haha....pagi tadi pon aku bagon awal kowt...exited nak balek punya pasal...Tp,sepanjang nk tunggu nk pagi..rase macam lame je...smlm cuak jugak....mane xnye..kt dalam bilik tinggal aku dgn roommate aku..Nana....yang lagi 2 orang,Eira dengan Hana dh balek lorrr...haha,dalam hati ney tuhan jela yang tawu....takot, cuak semua ade owww!! dh tu pulak...blok yang aku stay tu sunyi semacam je...coz student yang laen semua da balek..
  Malam tu,lepas maghrib aku ngn Nana pegi Cafe a.k.a dapur ke-2 ktorang..heheh..tp yang xbest nye...cafe siswi tutup la pulak...adoyyy...so, nak x nak...kena la pegi cafe siswa...seyes aku ckp aku ngam la dengan Cafe tuu...antara reason2 nye :
1) aku xbape suke la dengan surrounding cafe tu...yela,ble msok cafe tu rase mcm crowded sgt la...
2)sebab laen...diorang letak perangkap lalat kt depan lauk-lauk...mane aku xrase loya tekak neyh...bukan setakat tekak,tp limpa,hati,jantung dan organ2 yang same waktu dengannya pon rase loya jugak...hadoyyyaiii..!!
3) ayat yang sebati dengan aku dan juga student2 yang laen...hehee..dye pny RM tuu...mahal kowt..!! cafe siswi pon lebey kurang jugak...


  At last,aku ngn Nana decide,bli Nasi tomato je....tu pon kuah dye terlebey masin da!! herm...nak wat cmne...makan saja laaaa....; lepas makan ktorang lepak2 sambil packing barang yang nak bawak balek esoknya..ase sunyi je malam tu...dengan xde orang kt blok tu+'mak lampir' ngn 'minah karaoke' dlm bilik aku da balek..haha...(haha,nickname for my roommate,Iera dgn Hana..jgn marah erkk..)malam tu pulak si Nana tu tido awal pulak..so tinggal la aku sorunk2 bkak tenet...pastu,aku pon tido jgk la...seram sejuk je..hehe..so good nyte le jwb nyeee....


  Good mornink..!!haha,pagi tu aku ngn Nana bgn awal ooo!! then ktorang pon bersiap-siap nk balek..Nana balek pukul 9.45...then dlm pkul 12 cmtu la...femly aku pon smpai...so....Home sweet Home...!!!


Anda comment, anda super awesome.!

0 budak baek tengah komen :):