Monday, January 31, 2011

M.A.L.A.S.++!!!

     Warghh..!!!!hehe...hary ney aku wajin na meng'update' entry baru ...ehe...bese la....kt umah aku skarang dah advanced sket...tenet pon makin laju wooo...!!haha....so diri nie pon makin rajin la na surf tenet..wee~~


   Btw,, aku wase malassss sesangat hari nie...masok hari ney,dh...2 hari da aku kt umah...tp 1 assignment pon xjalan...hurh...anybody can help me to get out from my 'comfortable zone'...??!!adoyyaiii...disebabkan penyakit MALAS ney la...maka timbulnya problem: xsiap assignment la.. @ wat assignment last2 minute la.. @ bahan2 untuk assignment xcukup la... @ dan reason yang sama waktu dengannya...hahaha...


   Actually,aku mmg nak sgt kluar dri confort zone ney...yela...xguna jugak kalu blajarmkt IPTA...tp terbawak2 perangai mase kat skolah dolu2...kan2...aku kena pay more attention kt subject Microeconomics...sebenarnye aku xbape minat sgt subject tu...mmg aku xminat la subject yang berunsur maths neyh...lomah eden haa...hehe...tp tu lah..orang cakap adatlah kalau kite blajar kat mana2..mesti ade cabaran...kalau xbanyak cabaran pon...at least,sti ade gak yang something wrong..kan2...tp xboley give mcm tu je...macam aku..cabaran untuk aku ble ade kat poly ney..aku na kena buat da best for all da subject..especially Micro tu la..even aku xminat,,tp aku ade jugak usaha tanam minat tu dalam diri aku...


  So...moral of da story..haha...USAHA TANGGA KEJAYAAN..chaiyok..!!chaiyok..!!


Anda comment, anda super awesome.!

0 budak baek tengah komen :):