Wednesday, March 2, 2011

B.M.W...korang nie B.M.W ke x...???

YUUUHUUU.....
ade orang ke takk..??
adoyyaii, sape la yang nak jenguk Belogg usang aku yang serabut ney..hehe..
tp kalu ade, trimas la kat orang tu.. haha...(buat ayat pasrah pulakkk...)

hurm..
hari ni class xbanyak pon. Just ada class Micro, then ade gap sejam,
pastu ade Polibriged.
Tapi, hari nie xde Polibriged.. yahooo...!!!
punya la sonok..alih2 daq2 class aku kate ade Seminar Kewangan..
adoyyyaii, nie yang teman malas nak dengo niey..haishhh...

Xpe la...
disebabkan aku student yang baek...aku pergi taw dengar Seminar tu..ngn daq class aku 
yang laen..,seminar pengurusan wang.

Apa itu B.M.W...???!!
haaaaaa???? bukan kete BMW yang cun-melecun tuu....
B.M.W tu actually shortform for Bijak Mengurus Wang..anjuran SIDC or fullname dye...
Securities Industry Development Corporation..
kalau korang nak tau lebih lagi pasal SIDC ney..
klik la dekat SINI
best la jugak seminar tu...boleh tahan jugak jokes penceramah yg bagi seminar tu.

Ade la beberapa INPUT yang aku dapat melalui seminar ney...
cam, cara-cara nak uruskan duit dengan betul..
pastu diorang ade la explain sikit 'bout pelaburan in da future...
best la jigak..even kekadang dah tersengguk-sengguk dengo diorang cakap kat depan..

Tapi...
xdinafikan, bagus jugak pihak Poly buat seminar cenggini kat student2 Poly,
at least xde la buang masa sangat,n yang penting boley lari dari Polibriged..
haha...
pastu,before ktorang balek, diorang ade bagi souvenir kat ktorang...
hehe....
bukan ape pon...just note book dengan handout yang cantekk..
tapi malangnya...
disebabkan Mr.wireless yang memang lembab tahap sipot vavi ney 
jelous kat aku sangat-sangat..
so xboleh la nak hupdate pict2
handout yg chomell2 tu malam ney...sorry erk..
t kalau aku rajin, aku upload erkk..

orait....
haha...sti korang da taw ayat aku kan...busan x bace ayat yg sama je...
tp aku xkire, macam bese...
end for now..tehee..
<3








Anda comment, anda super awesome.!

1 budak baek tengah komen :):