Thursday, March 17, 2011

Masalah betul kalau ade $ di tangan... :'(

Assalamualaikumm...
malam ney rase maleh la pulak nak mengUpdate Belogg..
tapi...,
alang2 dah menaip tuuuu....
Update jela terus... hehe... so, amacam korang sume malam ney..
sihat sume nya... dah makan ke belom...
tadi i baru lepas melantak kueh teow goreng dengan Lebiu2 i..
hehe...sape lagi kalau x Nana n Iera ...
malam2 ney ktorang makan yg simple2 saje...

Orait...
citer pasal makan ney... of course la kalau kita nak makan...,
kena ade duit kan.. atau shortform nya.. $..
hamek kaw.. ney dah abes shortform dah ney taw..! HAHA..;
okey, sambung balek.. cakap pasal DUIT @ $ ney kan... aku agak susah 
ati sikit la... lately ney cepat je $ abes kalau ade kat tangan..
actually aku pon xtaw ape yg aku beli sebeno nye..

Betul la sesetengah org cakap..
bile $ ade kat tangan.. kalau boleh semua nak beli..
itu la... ini laa... haishh...
contoh terdekat...AKU lah.!!
skarang ney pantang ade $ dekat tangan....mesti asyik nak
membeliiiii jeee....
arghhhhh..... TENSIONNN kowt..!
camne nak buat neyh.... tolong la...tolong laa.....
( muka simpati  :'( )

dwet PT ade lagi....
hopefully pasni boley saving sikit....
kalau boleh biar sampai abes sem laa...
hurmmmmm....;



kalau ade $ banyak macam nie....
xde la aku nak mengeluh dekat sini..
kan..kan...;

(angan-angan)

end for now.!


Anda comment, anda super awesome.!

0 budak baek tengah komen :):