Friday, April 1, 2011

Story Telling.... :') Part 2

Assalamualaikum !


Hye oll's..! nak smbg story telling aku yg Part 2 pulakk .....; HEHE....


Orait,urm smalam benti takat mana erk..??!! lupa daa...


Haaa...ingat dah,pasal sape besties2 aku dekat POLY kan..???!!
meh la dekat-dekat sikit, kate nak dengar ...okey.... lepas sampai je dekat POLY, aku pgy dgn kakak sedara aku, daftar nama ....dah abes buat pendaftaran, akak senior tu pon bagilah kunci bilik dekat aku. Tengok kat dye pny keychain, 'B4-1.5'...aku sbnrnye xtaw nak cari bilik camne... Almaklum la,teman mane penah stay dekat asrama ....SEYES, sepanjang aku skolah, xpernah lagi la aku stay jauh dari femly aku....hurh .... so, aku pon pass la kunci tu kat cousin aku, pastu dye cakap...


 "hang duduk blok B4 ney....bilik dekat aras 1...no bilik no 5...amboi,senang la hang...dok tingkat bwh jaa..."


Bile dengo je cousin aku cakap camtu, lega la jugak hati ney...HAHA... at least xpayah la hari-hari nak merangkak naek tingkat atas... pastu aku pon pgy la cari blok yg aku dapat tu. Sampai je kat depan blok, masok2 blok, terus nmpk bilik aku ....HAHA...lagi la bangga, dekat sangat dengan pintu nk masok blok, that mean, bilik aku tu dekat belah depan la,Wing A... sampai mak aku cakap ape korang taw x.....:


Ibu : Owh,kakak dpt bilik depan ney, senang la nanti nak pegy toilet, dekat sini je ponn, ney haa, nak cuci baju pon senang, petak basuhan pon dekat,siap ade washin' machine lagii... tu kalau malas nk cuci baju lg, ibu xtahu laa...
Aku : Hehe....mane ade,sti rajin punyee..( muka dah merah padam..HAHA...!)


Pastu aku pon masuk la bilik aku, tengok dah ade 2 roommates aku dah masuk dh... maybe diorang dh sampai awal kott... mase tu ade Nana with her family n Iera, also with her family .... aku pon kenal2 la dengan diorang.... mase tu masing-masing malu2 arnab lagy...*betul ke peribahasa aku ney..???!!*....


Dalam mase seminggu kami ade Orientation Week....macam-macam weyh... ade suka....ade duka.... dekat situlah kita nak cari + kenal member2 baru .... lpeas bape bulan ktorang dekkat sini, haaa, ape lagi, pakat tunjuk diri masing2 laa...HAHA....nak taw,meh aku explain kt korang satu-satu 'bout my BESTIES .... 


<|ROOMMATES|>


*NANA*
katil dye sebelah katil aku,so kre kami ney jiran dekat laa.Penang mariiii!!! ape yg aku boleh describe pasal dye----->
manja!!
ngengade!! (jangan marah erk saje gurau..)
otak gila gila taukk!!
da most important is....
same course dengan aku......DSK...! tp class kami lain2..


*IERA*
dye ney tido depan katil aku dengan nana...Bangi mariii!!! nmpk je biasa-biasa,pe yg aku boleh describe pasal dye-------->
HOT youuu!!!
nmpk biasa,tp boleh tahan otak TingTong dye.... HAHA....;DD
suke berangan...
kaki jalan..! tu yg penting...:')


*HANA*
dye tua urm...setahun ke 2 tahun nyah dari ktorang bertiga....org nya dari SABAH bahhh...hehe... xrapat sangat dengan dye ....tp ape yg aku boleh describe pasal dye-------->
friendly la jugak...
susah sket nak faham dye ney..
suka sendiri-sendiri....kowt...!


Okey...tu pasal ROOMMATES saya,....nak taw lagi kew..... urm next entry boleh x.... hehe, boley laaa...erk,so jgn ketinggalan okeyyhh...! Orait, sayang korang..!


.end.for.now.
<3










Anda comment, anda super awesome.!

0 budak baek tengah komen :):