Wednesday, June 1, 2011

Asleenda Simple Mimple GA

Salam semua.!

morning peeps.!

Okey, harinie sepatutnya wordless wednesday. Tapi disebabkan aku telah di tag oleh cik Pieyp..
jadinya, wordless wednesday macam tak menjadi sangat.. bahaha. semalam aku punya semangat buat entry pasal wordless wednesday, alihalih, tengok tarikh entry, xmasuk hari rabu lagi, mereng ape ntah tarikh dekat blog aku nie. Okey. done.! sudahsudah merepek.! haihh.



tadaa.! comel tak..comel tak.?
nie banner untuk GA yang cik Asleenda kita buat tu.

sape nak join, ketuk dekat SINI.! 
tarikh tutp dia 3 Jun 2011. :)

Okey, Happy birthday to cik Asleenda kita, moga dipanjangkan umur dan dimurahkan
rezeki. dan, semoga apa yang dihajati akan tercapai. AMIN. :)

anda orang bertuah yang saya TAG. :) terimalah erk.heee... :)

done.!

okbai.

ASSALAMUALAIKUM.
<3



Anda comment, anda super awesome.!

2 budak baek tengah komen :):

syhrhabd said...

Thanks yer tag saya akk ! Akk pon comel largh !

Nur Adilla said...

haha. most welcome. yeke, tade larh, bese2 saje. :) heee...