Wednesday, May 25, 2011

Rendu kalian larh wahai SahabatKawanTemanBestiesBuddies. :)

Salam semua.!

woahh.. baru settle tolong ibu ai main masakmasak dekat dapur.
theee...;DD
**kalau ibu taw aku tulih cenggini, sah kena fire..**


************************************

ATTENTION PLEASE !

Di sini saya mahu mengumumkan bahawa ....

SAYA RENDUrenduan DEKAT SEMUA SahabatKawanTemanBestiesBuddies SAYAAA !!!!

weyh.....

rendu korang ney. korang tak rendu dekat aku ke.?
sobsobsob... sedeh bhaii ... :'(

Heee....;DD
**tengok, emosi dah tak stabil, tadi beria nanges, ney dok buad EVIL laugh pulakk...**

haha...
layan jela eh..

Tapi, seyes rendu tahap dewa dekat kome.

Anda-anda...:-

member dekat TAPAH uh ...

member dekat KEDAH ney haa..

member dekat POLY terChenta tu.. :)

tak lupa member BLOGGER yang setia membaca entry merapu saya.! (?)


anda telah TERPILIH untuk direndui oleh saya.!

tepuk la sikit... yess.!! ikhlas ke tidokk.!! hihihi.. jangan marah eh..gurau kasar je. :))

yemme..! bhahahaa.. **evil laugh lagiii...**

Nah.. ade hadiah untuk anda yang saya RENDU. hambik laaa..
IKHLAS dari hati taw.!






ILYSM <3
**haepp, jangan pikir laen. lebiu dekat Sahabatsahabat aku larhh..!**

OkBai.

ASSALAMUALAIKUM.!
tak jawab dosa, jawab ...
SAAAYYYAANNG AANNDAA BERRRGGANNDAA.!




Anda comment, anda super awesome.!

2 budak baek tengah komen :):

MIRA :) said...

rindu meke.cepat hangout.HEHE

Nur Adilla said...

haha.. rendu. jomjom.!

bila nk merasa hangout dengan geng SB ntah..thee...;DD mesti best kan..haha