Wednesday, May 11, 2011

Untitled.

Salam peeps.!

first of all, pedulikan title di atas.
HAHA...;DD

dengan ini saya mengumumkan bahawa..
saya TERsangat larh boring sekarang.!! 

Boring tahap tak hengat baii..
keje aku hari nie...
-Lepaking dalam bilik ( ini memang kewajipan larh. pot wajib..thee.)
-on my Sayang saya.( my lappy okeyyy...)
- dan tak laen dan tak bukan... mengONLINEkan diri dengan..

Fesbukk terChenta, Belogg terChenta, pakcek Google terChenta, Formspring terChenta, Belogg E-novel terChenta
senang cite..semua terChenta larhhh..
HAHA..

tp lately ney rasenye banyak wasting thyme aku yg ade ney
dekat e-novel yg ade dekat dalam tenet neyh..woaahhh..
kemain kaww..! hakhakhakk..;

yela, hajat nak cari novel baru xsampai seru lagi...
actually, bukan xsampai seru, haritu punya la syiokk shopping..
alihalih..terlupa nak pegy ziarah bookstore..thee..
merana la akhirnyaa... 
**padan muka aku** pyy...;
Tapi layan e-novel pun best ape..
boleh tahan jugak karya-karya bloggers neyh..
setengah tuh mmg best larh.. tak tipu..

so
hari ney saje nak share dengan korang link-link blog yg salu dijenguk
oleh saya. nahh...;

** meh nak story sket pasal belogg neyh. klo ikot dari kotak fikiran aku, owner
belogg neyh kre tolong promotekan belogg2 yg ade e-novel/ cerpen/ mini cerita.
haa, lebih kurang cenggitu larh. bile masuk je dekat belogg neyh, mmg banyakkkkk
sangat tajuk mini cerita, e-novel and cerpen. korang boleh pilih tajuk mane korang nak, otomatik korang akan ke belogg e-novel tersebut..*wah, bahasa baku kaww.!**
aku rase that's why dye letak title belogg dye. "Mereka Punya". :)
okey, let's go to our 2nd link....

**Okey, neyh antara Belogg yg aku recommend dekat korang kalau korang kaki novel.i mean, bukan kaki korang tu, tp minat korang terhadap novel.thee..
sebab ape.? senang je. sebab kebanyakan Mini Cerita yang dye hasilkan.bestbest taw.!
cerpen pon dye ade buat. mmg best larh. tak tipu.!! sape2 yg mmg suke novel2 yg
romantic-romantic tuh, mmg korang should baca mini cerita dye. sebab jalan cite mini cerita dye lebih kurang jalan cerita dlm novel yg korang salu beli kt kedai tuh. cuma beza nya dye buat novel ONLINE. yg kite salu beli tu, dalam bentuk MEDIA CETAK. tu jeea.. :)
but i hope, one day dye boleh terbitkn novel dye sendiri. sebab mmg awesome larh sume karya yg dye buat uh. so,jom, tengok 3rd link pulakkk..

**Okeng..! pasal belogg neyh pulak. karya-karya yang dye hasilkan. not bad. best. Actually tak sempat nak baca lg e-novel dye yang laen. sebab kebanyakan citer yg dye hasilkan xsampai last episode lg. hehe.. tu yg xbape bc sangat. tp karya dye yg dah habes aku baca ade satu, title dye, INDAHNYA PELANGI. citer tu mmg best.  rugi korang xbaca taw. FYI, owner belogg neyh jugak mmg seorang penulis. NOVEL dye tajuk "Tenggelamnya Warna Pelangi" dah pun ade dekat pasaran. wahhh..! nak beli nanti. weee**

**Okey.! title belogg dye aku just ambil dari link dye je. hee.. Belogg neyh pon best jugak. dye pon dah banyak hasilkan karya-karya dye. quite interesting. :) e-novel series ade, cerpen pon ade dye hasilkan. bestbest. mmg ade bakat terpendam. thee.. :))

So, ney antara koleksi-koleksi link belogg e-novel yg aku ade..hehe..
dan salu diziarah oleh cik NA. hehe.. saya larh tu.. adoyy..!
actually banyak lagi blog yg ade e-novel neyh. cik NA pon xsempat lagi nak jenguk.
so, kalau awak-awak dekat luar sane nak bace karya-karya blogger laen, selain dari yg kat atas tuh,( except yg link no 1 tuh.) korang just click dekat LINK atassss skali, yg
cik NA bg mulamulaaaa skali. okeyh.! dekat situ banyak tajuk2 e-novel yg boleh korang pilih. :) 

Okey, bubyee.!
ASSALAMUALAIKUMM..
tak jawan dosa, jawab..
SAAAYAANGG AANDAA BERGANDAA.!



Anda comment, anda super awesome.!

0 budak baek tengah komen :):