Thursday, June 16, 2011

Laman sosial punca anti-sosial ??


Photobucket

Hye people !!


Okey. entry baru untuk korang. thee :)





Hari nie nak cakap sikit pasal laman sosial .
binatang ape laman sosial tuh.??

haishh, takkan kome tak tahu kott. baru keluar dari gua ke.?? heee  :)
nak sebut satu satu .. banyak yang amat, tapi tapelah, aku sebut jugak larh ..
contoh nya ...


Facebook
blog 
tweet tweet ...twitter la  sayangs ...
Tumblr
myspace
friendster


hape lagi, korang pikir la sendiri ehh ..

Nak dijadikan cerita, sebab apa aku nak sembang pasal isu nie. Siang tadi aku terrr tengok .. ecehhh, ter la sangat kann . haha.. Okey, siang tadi aku tengok la Wanita Hari Ini. saje lepak lepak depan tv. lepas tu topic yang diorang bincangkan macam menarik perhatian jugak la.

tak silap aku tajuk dia,
" Laman sosial punca anti sosial ".

So, aku pun dengan rajen nya nak sembang sikit la pasal topic nie. hee. sebab apa.?

sebab aku rasa macam aku agree dengan statement tuh. erkkk .

Okey. kalau korang perasan, sekarang almost semua orang ada Facebook. kan..
tak pun, diorang semakin menyibukkan diri dengan Blog maybe ...
tak pun Tumblr. nak nak yang paling Femes sekarang  ..
Tweet tweet, Twitter ..hee,onyonyonyo.... sweet je bunyi ... lalalala~~~


Okey. stop it dilla. :)


Haaaa, korang tahu tak, sebab apa aku agree, 
sebab sekarang aku rasa aku dalam situasi tersebut .. 
ecehh, ayat tak boleh blaa ..

Tapi, betul la. Since wujudnya Facebook, nak nak dah ada Blog nieyh. jarang aku lepak dengan Family.
EVEN dekat rumah.! korang percaya tak.?? tak caye sudeehh..
boleh kata 24 hours aku lepak dalam bilik ...

every morning, lepas buad kerja rumah, aku terus ngadap my sayang niey ..
Cik Dell sayaaa !!
lepas tu, online Facebook sampai rasa macam nak muntah hijau ..
dah muak tengok Facebook ..
aku bukak Blog pulak ..
lepas tu Tumblr ..
lepas tu Tweet tweet aku ..
lepas tu Formspring ..
saje nak bagitahu korang aku ada semua tuh .. eheee  :)
aiiipppp, jangan marah, lawak kasar jee ... hehe .

sampai ibu aku tanya ...
" kakak, ape kamu buad dalam bilik tu. ce duduk dekat luar nie "

Adesss .... kan dah kena . toink !! toink !! toink !!


Tapiiiiii ...
even aku macam terperangkap dalam situasi macam title dekat atas tu ..
tade lah sampai sekat aku punya conversation between me and my family, Okey !!

Still macam biasa, cuma nya aku banyak buang masa aku depan Lappy larh .
tu je . hahahaa.
Harap-harap boleh buang la perangai Huduh yang satu nie . theeee :)

Harapan jela kot. sebab aku nie gila gadget !! dapat lappy, ade internet,
memang korang tak nampak la aku dekat hall rumah ke, hape ke ..hee
paham paham jela ..


Tapiiiiiii ...
tapi lagi daa .. tapi korang korang yang tersesat dalam situasi macam aku sembang nieyh, harap 
dielakkan. okey. aku nie pun, dalam proses nie. hehe. tapi macam aku cakap tadi, kes aku tade la serius sangat, tadelah sampai tak bersembang, tak bertegur hape langsung dengan family. tu ja.

dekat luar tu mana taw ada yang lagi teruk dari aku. sampai tak bertegur sapa langsung dengan family, adek beradek sendiri. haishhh, mesti adaaaa punya. haaa, kalau yang tu memang dah tahap kritikal . orang yang perangai cenggitu perlu dirawat dengan kadar segera. theeee. ada macam doktor tak.?? opp. Okeyokey.!

So, sama-sama la kita keluar dari situasi nie.. jomjom.!
ikut aku, hehee .


** so, pendapat korang pasal isu nie .?? sila sila la comment Okey.


nota kaki :: kemerapuan aku agak banyak dalam entry kali nie. ayat plus isi pun tunggang terbalek. sorry guys. have a great day yaa.!!



bye peeps.!



ASSALAMUALAIKUM
<3  

      
      

Anda comment, anda super awesome.!

0 budak baek tengah komen :):