Monday, June 27, 2011

Mukadimmah merapu di tengah malam...

Photobucket

Hye peeps.!

malehh la nak create ayat panjang panjang ... tapii, sediakan baldi duatiga yee ..hahaa.. sebab aku nak tempek muka seposen untuk tatapan kome .. karang takot muntah HIJAU pulakk.. bahahhaaa....;

TheOwner yang super noob ! erkkk ...




muka suka tido lewat ! lalalala~~~



ya rabbii ... muka macam hapeee jee ..!!
*pipi saya macam kueh pau. timekaseh.! (: *



hye, meet me, NurAdillaBasharudin.
i'm friendly okey. mehh kawan dengan teman !! theeee  :)

NO editing Okeyy.!! bhahaha, saje gedikk nak bagitauu ...;


Okey, dah !!!
theee.. tuuudiiiaaaa .. boleh tapis minyak dekat muka, buad goreng nugget dengan scallop. hahahaa.
haddooiiiyyaii !! nie la keje aku dua tiga menjak nie. ber Photohoot di tengah-tengah malam buta !! YEMME !! orang semua dah beradu .. aku sensorang syiokk sendiri depan Lensa Cik Nikito aii.. heee. 

ate, nak buad cemmane, dah teman nie gila lensa. hahahahaha. saboooo jelaa yee.

Okey ! nak beradu awal la harinie. heeheee.. 


bye peeps.!



nota kaki :: mintak mahap la dekat readers sebab lately nie banyak benoo entry aku yg mengandungi tahap kemerapuan yang melampau. hehe. ketandusan idea punya pasal. sorry again ! :)


ASSALAMUALAIKUM.
spread love .!




Anda comment, anda super awesome.!

0 budak baek tengah komen :):