Wednesday, July 6, 2011

ohh myy !! buruk gilee.!

.Assalamualaikum.
hey peeps.!


Oh my ! gila terkejut aku noks.! hahaa..

Tadi saje list down barang-barang yang nak cari petang nie, tulis punya tulis.. ehh. jap jap.! asal rase pelik je nieh.? tengok balek tulisan, sumpahh aku nak tergelak. baru 2 bulan tak pegang penpensilpembarispemadam, tulisan dah macam cacing kerawit. eeeuuuwww.! haaaahaa. buruk doe.!


kalau aku combine tulisan dalam assignment aku dengan yang sekarang punya, memang jauh bezanye mak cakap dekat ko nyahh !! hahaa. takkan effect dari aku buad assignment Trengkas kot. aiisshh. jenuh orang nak bace nye punn nanti.  :) heheee..;



kalau tulisan aku macam nie, agakagak korang paham tak.??
paham kott.. kann..



bye peeps.!


ASSALAMUALAIKUM.
spread love .!



Anda comment, anda super awesome.!

0 budak baek tengah komen :):