Saturday, August 13, 2011

13 Ramadhan.

.Assalamualaikum.
Hye peeps.!


masuk harinie dah 13 ramadhan. amacam puasa.? okey.? bangun sahur tak tadi. aii bangun. hihihi. *sajagedikgedikbagutahu* sebab aku nie jenis yang susah nak bangun sahur. dekat rumah ibu tolong kejutkan, dekat poly, member tolong kejutkan. itu pun. seribu rahmat la kan ade jugak orang tolong kejutkan sahur even dekat poly. tuu puuunnn, dah banyak kali TERbabas sahur. ekekekeke. so, conclusion nya, aku memang liat nak bangun sahur. wuahahahaa.



tapi harinie aku bangun taw. ectually aku dah melantak maggi tengah malam tadi. ulangan yaaa, TENGAH MALAM tadi. sumpahhh aku tak penah penah melantak tengah tengah malam buta. first time nieh. ehehee. tetiba perut nie haa, mengidam nak makan maggi sedaap. heeee :D . so, sahur tadi ikutkan, malas nak bangun. lepas Ryb tolong kejutkan, massage dengan Awanis kejap. tanya diorang sahur apa, dia cakap sahur minum air MILO dengan roti. WINK ! terus imagine MILO. ahahaa. lawak bangang hape ntah aku buad pepagi buta nie. tengok jam, urm, sempat lagi nie. terus bangun, basuh muka then bancuh MILO panas. tetiba tengah nak ambik feel minum MILO, boleh pulakk perut buad hal.! haddduuuuiiii.



nie mesti proses yang tengah malam tadi punya. nak ke toilet, sunyi sepi. orang semua tido lagi. gerak si Iera tu, hurmm tinggal harapan jela minah tu nak bangun. tido matii baii ! gggggggrrrrr~~ sabarr jela. hilang saket perut, rasa nak terkucil pulak. memang tak boleh tahan dah, aku pegy la sensorang. sangat berani kannn. hihihihi . senyumlebarlebar 



nak sambung tido balek. hehee. kejap lagi nak bangun basuh baju. selamat berpuasa !



nota kaki:: sedap jugak MILO yang aku buad. heheheee.


bye peeps.!



ASSALAMUALAIKUM.
spread love .!

Anda comment, anda super awesome.!

1 budak baek tengah komen :):

nur idzatul mahfudza said...

best...

salam perkenalan..

wwww.idzatulnur333.blogspot.com