Sunday, December 4, 2011

#telinga ku sayangggg . :(

.Assalamualaikum.
Hye people !




#pfuhh , actually nak update blog nie pun tade mood sebenarnye . 


Telinga nie dah duatiga hari dah sakett . berdesing , ngiluuu semua ada . sakett doe . hadoiii . saket dekat dalam pulak tu . makkhaiii , sekso den taw tak . now , just depend dekat ubat yang beli dekat pharmacy je . ikutkan okey jugak ubat nye . at least , kurang jugak rasa sakett tu . 


tapi , semalam punya kes , terus bergandaganda mood aku melayang . cenggini , semalam before tido , aku titik la ubat titik dalam setitik dua . bangun je pagi tadi , terus rasa macam tebal sebelah je telinga aku niee haaa . mano tak hilang mood den pepagi tuu . haiiyyoo . then , tadi ayah aku cakap , esok pegy klinik , check . woahhhh , cuakk aku . nak pegy klinik tak jadi masalah . yang masalah negara nya tu , nak check telinga esok . aku seriau la bhaii kalau bab bab check telingahidungmata segala nie . hehehe . telinga tuuuu . hangpa ingat bolee men men ka dengan telinga ?? #tudiaaa , keluaq dah lohgat kedah cekkk . muehehehe .


takut jugak nak check esok , sebab aku saket dalam telinga , sah sah dorang tarik , tak pun mesti korek telinga akuu . alalalaaaa , kuss semangat . hohh . punca saket pun tataw nak cakap cemana . 


err , esok kalau doktor tanya , 'saket sebab apa nie?' senang senang aku jawab cenggini jelaa , " doctor , sebab saya tataw saya saket apa la saya datang check . halalaaa . buad lawak leee . " hehehe , agak agak bolee tak cenggitu ?? mueheheh . mampuih p . k . see yaa then .



nota kaki:: wahai mood , kembali lahhh kepada hambaaa . puhh puhh .  =]


bye people !
12 : 01 am


.ASSALAMUALAIKUM.

much love , Adilla .


Anda comment, anda super awesome.!

0 budak baek tengah komen :):