Sunday, February 5, 2012

#a bit awkward :)

.Assalamualaikum.
Hye people !


a bit awkward ??? hahaaa , agak agak korang ape ??  pakwe ? bukannnnn . 
crushing ?? err ==' bukan bukannn #ahaha , laen cerita yee . nak tahu kaa ??

actually i'm a lil' bit awkward with tudung bawal laaaarrhhh . heuheuheuu . sounds like , err ==' poyo right ???  ehh eh , kesah pulak aku . ahahahaa . #just kidd . okeyy . tamaww sentap sentapp okeyy . heuheuheuuu :)


haaa , nie la yang aku nak cita nie . dah lama kott tak pakai tudung bawal nie sebenarnya . memang la kalau ikutkan trend tudung dari kecik kecik aku pakai , meme la tudung bawal tudung yang first aku sarung dekat kepala . tapi bila dah sampai tahap "boring yang terhamat" , memang kena tukar sikit la trend nye kann . ye dakk ??? hehee .


first tudung yang aku pakai , tudung bawal la sayangg . kalau korang flashback balek , memang hott gitu tudung bawal . memula tudung bawal corak corak , then keluar pulak pattern yang apetuu , kerawang kerawang bagaii kann . haaaa . bak kata tok aku "pesyen" . heuheueheuu . #rendu dekat tok dekat Ipoh :)


#pedulikan muka gilaaa tuuu . bhahahaha :|


NEXT !!

second trend tudung yang aku pakai , of course la selendang you'all . sampai sekarang punn still hott . kann . memula keluar trend selendang tuu , kalau bolehh , semua jenis selendang aku nak rembat . tak kira lah selendang jojet ka , selendang ade kedut kedut ke , ahahaahaa , semua nak beli . #kau buad macam banyak duet jaa kann :|


#jyeahh , muka macam kueh pauu ! eksklusif nieyhh , aku update dekat blog jaa tahuu :P


NEXT !!

trend yang aku follow seterusnya ialahh ..... tudung Syria . haaa , yang nie until now aku pakai . sebab nyaaa . SELESA . SELESAA . dan SELESAAAA . heuheuheuu  #cukup syarat takk ? heee :D  lagi satu , senang sebab sarung jaaa . selalunya aku tukar tukar inner dia jaa . kejap hitam , kejap purple , kejap merah , heee , bape banyak kejap daaaa . 


#hohohoo , muka semangat nak p class nieee . heuheuheuuu :D


NEXT !!


and the latest one is ....... tudung BAWAL DIAN PELANGI . bak kata member member aku laaa . sebab apa . hahahaha . actually , baru ja start pakai bawal nie balek . so far , VERY COMFORTABLE . jatuh cinta separuh mati dengan design dia yang sangat sangat humble , err ==' in other word , design yang sangat SIMPLE . #sometimes aku memang suka rosakkan bahasa . minta maaf kalian . setakat yang aku tahuu , ada dua jenis pattern , satu tu biasa ja , another one is two tone colour . cantekkk !! tapi tengok keadaan jugak , aku pakai kadang kadang menjadi bentuk nye , kadang kadang tu idak . #menguji kesabaran la jugak . 


#againn . pedulikan muka macam separuh siap tuu . err ==' awal pagii , that's why gelap . 
#alasan nerd gilaa :P


Tapi , tu laa , bila dah lama tak pakai , then pakai bawal balek , rasa a bit awkward . sampaikan member aku pun tegur kata " diller , muka ko nampak laen laaaa pakai tudung bawal" #heuheuheuuu . selamat korang kenal aku lagi ehh . bhahahah . rasa macam best la pulak bila pakai bawal balek kaannn . asyik asyik Syria jaa . nak berpaling tadah satt . ehehehe . suka dengan tone colour diaa . simple and nice . tambah pulak , ada sorang member poly , cousin dia ada bukak kedai jual tudung , so memang banyak stok la kan . aku just pesan dekat dia jaa . senang :)

#jyeahhh ! i'm in process to collect as many bawal Dian Pelangi as I cannnn !! heuheuheuuu :D
wish me luck honey !! #perlu kee ??? haduiiduiiii :|

nahh , nak tempek lagii . lama gilaa tak tempek gambo dekat wall of fame nie kann . ahahaaaah .
#abaikan angan angan mak jemah tuu .




#kadang kala , poyo itu perlu . :|




#with nana renjong . theee . :D comel la awokk . okeyy , yang pasti tudung WAJIB senget kan . tahuu dahhh .


awak , awakk . habes dahh . tatahu nak taip apa dahhh :)


till then !
bye people !


.ASSALAMUALAIKUM.


Much  love , Adilla .


Anda comment, anda super awesome.!

0 budak baek tengah komen :):