Friday, May 18, 2012

#ohoiii , bosan nye lahaii !

.Assalamualaikum.
Hye people !






ohoii awok awok sekalian , kite bukan nak kate lah kann , tapi kite rase BOSAN yang teramat amat amatttt lah sangat . haiiilaaa . sobsobsobsss :'(


Sumpah , aku tak tipu . seriously , bohsang tahap tatahunakata :| naseb la esok roommates ajak outing . alahh , pegy Arau je punn . hahaa , Arau pun Arau lahh , janji aku keluar , hirup udara luar , dari terperuk dalam bilik macam patung hidup :P


Tadi rybo kate ejadd dengan dee turun taiping . sobsobsobss :"( lagi ahh sedeyh . tak bolee lepak samaa . huaaaaa !! korang , ambek la aku dekat siniii . komak dah niee :| . 5WEEKS TO GO ! 5 week kott . okeyy . aku sanggup kira minggu , dari kira harii . wuuuuuuuu , ngeri ooo kalau kira harii . merana tak sudah sudahh aku dekat sini . sebab ingat , tak balek rumaa kot sampai habes short sem . bukan tamau balek cek oiii . tapi nanty kalau nak suruh ayah datang ambek , takut ayah keje . nanti rushing la pulak . even abang aku ada dekat sini pun , tapi dia datang naek moto . hadehhh . lagi la aku tamau . bukan demand yeah cik abang cik akak sekalian . hahaha . lagi pun , kalau ikotkan jauh kott kalau naek moto nak balek rumaa . tapi dah dia rajen , balek jelaa . dia pun mesti komak punya , kalau duduk sini tak balek . aku sebab dah biasa , jarang balek , so no hal . cumaa , bosan larhh . bosan yang memang aku rasa tak mustahil akan jadi BOSAN TAHAP INFINITY :/ percayalahhhh . *krekkk krekkkk*


Aku nak tunggu hari AHAD nieeeee . bro balek poly , bawak dictionary aku , bawak NUMBER baruuu ! wehuuuuu . dan , kalau dia baek hati , dia bawak sekali bread toaster yang aku pesan suruh bawak tuu . heuheuheuu . auwww , tak sabo teman :D yang paling penting , Dictionary . yelaa , mau nya kena halau denga lect English aku , sebab die dah pesan ,

"no dictionary , do not enter my class . fullstop"

err, fullstop tu saja aku tambah . heuheuheuu . haaaa , see , tak nak akuu . maluuu ja nanti . hahaha .


For sure , paling aku tunggu , number baru i . hehehehe . seminggu hidup without any texting with buddies make me crazeyhhhh !! hahaa . and , harap harap abang aku pgy cari number tu . bukan sekadar bualan di mulut yaa bro  ! hahahaha . dia tu bukan bolee , ye , yee , yee , tengok tengok , apah tade . memang angin larh aku . huhuu :D


#damn it . perut buad hal pulak malam nieee . haihhhhh :| perut nie suka dengki dengan tuan diaa . ZZZzzzZzZZzzzzz .


till then !
bye people !

.ASSALAMUALAIKUM.



much love , Adilla .
xoxo .


Anda comment, anda super awesome.!

0 budak baek tengah komen :):