Thursday, May 17, 2012

#terasa seperti full-time housewife .

.Assalamualaikum.
Hye people !




ehemm ehemmm . tetiba harinie terlebih rajen nak mengupdate blog . ahahaha . haduii nye punn . bosan dekat sini wa cakap sama lu . sebab tu automatik jadi rajen nak update blog .hehee . 


Time short sem nie rase laen sikit larhh . yelaa , first of course sebab tade buddies rite . so , quite bosan . tapi tapi tapiiii kann , kite nak bagitahu awok awok niee . kite rase dah macam full-time housewife . ahahaahha . lawak gila arr .tak full-time sangat larh . hahaha . yelaa . balek class . lepak lepak kejap . then makan .lepak lagii . hahahah . lepas tu basuh bajuuuu !


ehh , bukan sebarangan basuh baju . basuh baju pakai tangan sayangg :) hahaha . sem 1 , err , kerap jugak la , basuh baju manual . manual tu , basuh guna tangan okeyy . sem 2 , err , kurenggg . bole kira kot . sem 3 , punnn bolee kira . hahahaa :D . masuk short sem nie ja , yang jadi rajen . yelaa . sebab class tak banyak . and dalam 1 hari tu , kadang kadang class just dua tiga jam je . so baju cuma sepasang je , plus t-shirt sehelai dua . why not nak habeskan duet basuh guna mesin rite ? . sooo , kena larh merajenkan diri , basuh pakai tangan . niee , tak payah nak takut tapak tangan kasar ke hape , dah habes basuh tuu , pakai larh losyen sayangg . lembut jugak tangan awok tuu :)


Lagi satuu bab makan . alalaaaaa , jauh kot nak pgy cafe . haduiii nye punn . first time rasa jauh gilaa . yelaa . before nie , dari sem satu sampai sem 3 , aku stay B4 . alaaahh , berapa tapak ja terus sampai cafe . nie B1 bhaii , bapak larh jauh . haihh . so , hari yang ade class petang tu , balek pukul 5 tu , ingat nak terus ke cafe , beli makan , lepas tu terus naek bilik . malam tak payah nak turun dahh . heuheuheuu :D


aku rasa macam nak bawak dapur gas ! serious . dah la cafe jauh , mahal pulak tuuu . nasebb naseb . jiran bilik merangkap classmate aku , dorang siap bawak rice cooker lagi nyahh ! ahahaha . lagii senang . semua masak dalam tu . jimat pun jimat . haritu dorang siap buad tom yam lagii . hambek kauu . agagaga . so , memandang kan bro aku pun ade dekat poly aku now , sebab dia ade kursus , aku pun terrrBULI dia untuk bawak bread toaster dari rumaa . heuheuheuu *kite adek yang baek kann kann* . bukan toaster je , aku mintak dia tolong cari number baru dekat aku , lepas tu , suruh dia bawak barang aku dari rumaa . ahahahaha . alahhh , bukan selalu bolee buli diaa . dia pun bukan selalu nak tolong adek dia sorang nie . hahahaha . rasakannnn !! :D


Jadual alhamdulillah , not too pack , tapi gap agakk jauh larh .So , hari Isnin dengan Khamis aku ada kelas sampai petang . pity me :'(


ISNIN 

8.00-10.00 - SHORTHAND II
R.E.C.E.S.S
2.00-5.00 - COMM. ENGLISH III
SELASA
8.00-11.00 - SHORTHAND II
11.00-1.00 - COMM. ENGLISH III
RABU
10.00-1.00 - SHORTHAND II
KHAMIS
8.00-10.00 - SHORTHAND II
R.E.C.E.S.S
2.00-5.00 - COMM. ENGLISH III
JUMAAT
8.00-10.00 - SHORTHAND II


haa , ini jadual sampai habes short sem . arghhh . me need to study harder this time . yaaa , even dua subject yang aku ambek nie , PB , means , tade final payyyyper , tapi markah still kena bagi maintain . nanti sem 5 , tade lah kelam kabut nak carry subject itu , subject ini . kann . 


"Ya Allah , permudahkan lah segala urusan hamba-Mu . Aminn . Aminn Ya robbal'alamin " :)



till then !
bye people !
.ASSALAMUALAIKUM.



much love , Adilla .
xoxo .


Anda comment, anda super awesome.!

0 budak baek tengah komen :):