Tuesday, May 29, 2012

#what a longggggg day .

.Assalamualaikum.
Hye people !

#np Who's That Boy - Demi Lovato





Serious rasa harinie hari yang panjangggggggggg gilaa . tatahuu pasaipee =.=



Harinie kite puase ganti lagiii . heuheuuu ==' *kalau tak gedik sehari tak sahh* Juadah berbuka harinie punn , simple je . Nasi Lemak Ayam . ade akak tu hari hari datang jual dekat blok petang petang . wehuuu , senang sikitt , tak payah turun cafe dahh . heeee :D nasi lemak pun , bolee tahan sedap . hikhikhikk . 



Semalam aku im dengan ryb, lepas tu, dia kata aku macam BLURR =.= tapi memang aku pun rasa aku tetiba jadi blur semalam . dah laa semalam jadi minah blurr , harinie pulak rasa lemah je badan . nak kata tak sahur, dah terbiasa dah tak sahur kalau puasa biasa punn . pagi tadi perut buad hal . tention aku . duduk dalam class pun tak senang . tadi ada presentation untuk English pulakk . haihh . dah la angin lect aku harinie macam taufan katrina sikitt . naseb sampai part group aku present , okey jaa semuaa . smooth jaa . hehee . dia siap cakap , "Okey , good" . heeee . senyum lebo kejap tadii . at least , dalam saket saket perut tuu , bolee cover sikit larhh bilaa presentation okey :)



Masa awal awal short sem haritu , aku rasa macam clumsy gilaaaa . rasa macam full sem. kelam kabut , kena buad itu , kena buad ini . tapi , adat lah kan , nama pun student :) cuma lately niee , bilaa dah settle pasal mini project presentation untuk subject Comm. English 3 nie, rasa cool sikit , tak berapa nak kelam sangat dahh . heuheuu ^^ . yelaa , subj shorthand 2 , assignment awal awal lagi dah settle , so now ktorang just kena focus more in the class . sebab every practical work yg ktorang buad hari hari dalam class tu , yang kena gurissssssss je hari hari tu , setiap practical work tu, ade markah . so memang lect comel ktorang sendiri pun cakap , kalau bolee , JANGANNN larh skip class . sebab nnty mesti ade problem dgn markah PB kita . yelaa , subj shorthand 2 nie, memang depend dekat practical work jaa . kalau kate skip class , dah t'tinggal satu practical work . rugiiiii gilaaaaa kott :| *mengharapkan kesihatan maintain sepanjang short sem nie :) aminnn .



Bila dah bosan , sumpah rasa macam patung hidupp ja duduk dalam kamsis niee . update entry sampai rasa nak muntah pelangii kauuuu . hahahaa . pity me hahh :|



till then !
bye people !

.ASSALAMUALAIKUM.



much love, Adilla .
xoxo .


Anda comment, anda super awesome.!

0 budak baek tengah komen :):