Thursday, June 7, 2012

#my boring daily routine =.=

.Assalamualaikum.
Hye people !





sihat semuaaa ?? :) ambek mood nak bercerita . mari anak anak , bedtime story before you  go sleep . ahahahaa .

memandangkan shortsem tersangat lah membosankan . dengan suka dan dukacita nyaa , nak bercerita about my routine activity . hahahahaa *nampakkk , ini salah satuu yang jadi bila aku bosan tahap infinity, readers jugakk jadi mangsa . heuheuu . sayang readers ketat ketat ahh*


Okey , pagi pegy class. usually class start pukul 8 pagi , cuma hari isnin dengan rabu , pukul 10 pagi . wehuuu , bangun lewat . ahahahaa . okeyy . proceed . and usually class tiga jam . so class tamat pukul 11 . balek class jalan lenggang lenggang mak minah , menuju terussss ke cafe tercinta yang tersangat jauhh nun hujung dunia *ayat tak bolee blahhh ==' *. beli makanan , okeyy , makan timee ! but before tu , wajib bagi aku untuk on lappy dulu . hahahaha . nak buad macam manaa tatahuu , memang dah habit , wajib online hari hariiii :D roommates aku dah nak settle dah makan, aku baru nak sentuh nasi suap masuk dalam mulut . zzzzzz =.= lepas tu , rest kejap , duduk depan lappy , buad gaya macam menteri yang tersangat banyak keje sambil online . haihhh . kalau ibu aku tahuu , memang geleng kepala jelaa beliau dekat anak dara beliau sorang niee . heuheuheuuu ^^ lepas tu , take a nap for a while . bangun ,  pegy class petang pulakk . ouh , class petang cuma pada hari isnin dan khamis je . balek class , on lappy , online . lepak lepak kejapp , cuci baju yang maha banyakk ==' . online kembali . mandii  . meneruskan activity online , sampai rasa mata dah kebas . agak agak nak kelip mata pun dah tak larat . off lappy . pgy toilet . cuci muka . masuk bilik . baca doa . tarik selimut . dannn , zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz =.= goodnight World .


#kira tengok berapa banyak perkataan "online" . hahaha . bukti yang aku memang bosan =='


hahahahahaaa . sadis kann . phewww . naek gilaa jugak larh masa awal awal shortsem haritu . seriously . sampaii tatahuu nak buad apa . bila dah nak dekat hujung hujung nie , yaaa , still macam nak naek gilaa , tapi , buad tatahuu jelaa kan . haduiiii =.= rasanya , kalau laptop aku bolee bercakap , takkkkkkk mustahil , dia akan cakap " err , wahai owner ku yang comel , aku dah tak larat nak tengok muka kau . hari hari mengadap aku. naek jemu taww !" hahaha . kalau betul betul , mauu aku hempuk jugak larh laptop aku nie . theee . nasib mahal . hohohooo .#tapi , ade someone cakap , dia never bosan tengok aku :) hahaha . terima kasih . sangat menghargai :)


okey , next entry menyusul nanty :)


till then !
bye people !

.ASSALAMUALAIKUM.



much love , Adilla .
xoxo .


Anda comment, anda super awesome.!

0 budak baek tengah komen :):