Saturday, June 9, 2012

#nak semua bolee ??

.Assalamualaikum.
Hye people !


hahahaaa , Okey , last entry for tonight . kesian readers aku kann , alahhh , kate readers tegar, kena larh baca kann . heuheuu ^^ *entah ado ke tak readers ntahh =='*


Talk about gadgets . yesss ! gadget . aku peminat segala gadgets yang adaa depan mataa . hohohoo . even, kalau korang tanya aku latest gadget , function ape ape gadgets , aku agakk gagap nak jawab , tapi aku still gadget's fan ! hard die fan kott . ahahahaha . tatahuu larh siapa dok bluetooth perangai gilaa gadget nie dekat aku . nak kata abang aku , diaa aku tengok , so-so je bab bab gadget nie . heee , parents aku , lagii la takk . minat gadget nie timbul sendiri . dahh timbul , tak nak tenggelam pulakk die , hahhaa . so , terpaksa larh tanam dalam dalamm kann . *sudahhh , merepek ape lagi kauuu* 

Setengah orang , kalau tade keje , mesti dorang bosan kan ? bila dah bosan tuu , paham paham jelaa , tak bolee duduk diam kann ? macam roommates short sem aku nie , dorang kalau dah komak sangat, asyik terperuk je dalam bilik, dorang pgy ahh b'jalann ke koop. hahaha , bukan nak beli barang sangat pun , nak ngusha orang . see, punya bosan kann . TAPI , aku tak pernah join dorang . bagi aku , cukup ade Cik Dell kesayangan , plus ada line internet , okeyy , onnn ! aku bolee ja duduk dalam bilik . heuheuheuu ^^ ramaii buddies aku pelik dengan aku . dorang sampai ade yang tanya 

"eaa , kau tak bosan ke , ngadap lappy duapuluhempat jam ??" *mukaa pelikk ja dorang punn =='

dan aku dengan selamba bagi jawapan bagi dorang buad muka ketat =.=

"tak punn , janji ada line internet , bolee ja lepak depan lappy sampai ke pagii" 
*lepastu buad mukaa :D


Hahahahaaa . chill larh . nak buad macam mana kann . dah hobby aku. tak bolee nak buang larh. ibu aku pun sampai kadang kadang geleng kepala tengok aku dekat rumaa . lepakk dalam bilik, depan lappy 24 jammm ! danggg ! heheheheee :D

Dah kata gila gadget kann , kalau bolee , semua gadget aku nak ada satuu ! heeee . so far, gadgets yang mampu milik pun , Lappy , parents hadiahkan , heuheuu , baby Galaxy Mini and my Nikon digital camera :)

nak tengok gadgets ape aku idam idamkann . aumm aummm , heuheuheuuu ^^




yess ! iPhone . heuheuuuu ^^




okey ! baby red canon EOS 1100D .
ouhhh , please be minee . tskktskk =='



iPad . ahaha . tunggu keje nanti lahh :)
but i love the leopard skin !



again . i fall in love with Canon :)




yaa ! instax 7s . me wanna thisss !




polaroid . unique . classic :)



iPad again . ouhh , so the comel comell , 
ade moustache comel gituuuu ^^




nak semua nie boleee ? *kelip kelip mataaa*




iPad again . hello kitty bling blingg !!




polaroid. always classic :)



hahahaa , soo , cunn kann . seriously , kalau larh boleh grab semuaaaaaa gadgets kat atas niee , wahhh , i am the happiest person in the world !! hohohohohhoo ^^


but , buad masa nie , the next target for my next gadget's collection issssssssssssss .

baby Canon EOS 1100D . red colour ! yahhh , always in my wishlist . selagi tak dapatt , selagi tuu akan ada dalam wishlist akuu . heuheuheuuu ^^ 


dapat Canon tu dekat aku , hahahaa , baru best nak update entry bergambar untuk photoblog aku tuu . kesiann diaa , bersawang semua adaa . eheee , tak sempat nak cuci lagi larhh =='

#done ! okey , korang bolee pegy tido dahh . masehh , sayang readers ketat ketat ouhh ! hehehee . mata aku pun dah kebas . esok nak outing, cari barang ;)


till then !
bye people !

.ASSALAMUALAIKUM.



much love, Adilla .
xoxo .


Anda comment, anda super awesome.!

0 budak baek tengah komen :):