Monday, February 4, 2013

.Mata rabak.

.Assalamualaikum.







.Pheww. sehari dua yang agak weird -.-



.I already knew the reason why she keep silent. honestly, terkejut sangat bila tahu sebab dia. Ya Allah, takde la sampai nak jealous. jauh menyimpang sangat dah tu. there's no point aku nak jealous dengan buddies aku sendiri. 



.Capital C, thanks bro sebab kau backup apa semua, tapi assumption kau pasal aku, sangat lahh jauh ke laut. sangat k. aku senyap sebab lain. bukan sebab jealous. jujur cakap, aku taknak gaduh-gaduh. but Alhamdulillah, semua nya dah back to normal. menangis sorang-sorang aku malam tu, dalam kepala asyik fikir, aku buat salah apa sampai nak senyap tak bercakap. rupa-rupa nya ... hermm. sorry weyhh, serious sorry gilaaa. kalau aku tahu, aku explain dari awal lagi. aku tak jealous ! sumpah takk ! tak pernah dan takkan terlintas langsung nak jealous, dengki bagai niee. cukup lahh kau happy dengan sape-sape pun, aku tumpang happy jugak :')



.Kalau tanya aku, yesss, aku cukup-cukup takut kalau hilang kawan. sekarang nie, pantang duduk sorang-sorang, bila teringat balik misunderstood yang jadi nie, air mata nie dah macam tahu-tahu dahh. mengalir serupa air terjun. serious aku takut. sepanjang aku hidup, sepanjang aku berkawan dengan ramai orang. she's my best buddy ever ! dia ada time aku perlu kawan untuk cerita masalah. dia adik aku. dia lahh teman gaduh aku. Aku selalu doa, Allah pelihara hubungan aku dengan buddies aku. 


.I have my own way to express my love towards my buddies. aku bukan jenis yang manjakan orang, aku bukan jenis pandai pujuk-pujuk, aku bukan all the time, up gambar-gambar korang, tapi aku tetap sayang korang. One fine day, if takdir dah tulis kata korang makin "slow" dengan aku pun, aku tak kisah, cuma satu aku mintak, at least, appreciate sikit pun jadi lahh. tu dah cukup :')


.Kalau diberi pilihan, between someone dengan sahabat, aku pilih SAHABAT. biarlah aku hilang apa pun, asal jangan hilang family dengan sahabat. serious gua tak boleh hidup without dorang.

.Lepasnie jangan senyap-senyap dah dengan aku tau weyhh. sape-sape punn. Jujur, haritu aku rasa macam tersisih sikit. tapi takpe, lepas tahu reason, aku faham. mohon maaf laa if ada salah silap apa-apa :'(


.Alhamdulillah. dah cerita semua, dah explain semua. dah settle semua.

*gua mengaku gua nanges teruk up entry nie. tapi gua tak rasa bazir air mata langsung. sebab gua nanges sebab kawan :')




much love, Adilla .
XOXO .


Anda comment, anda super awesome.!

0 budak baek tengah komen :):