Thursday, May 9, 2013

.Cuti. Bosan. Blerghh.

.Assalamualaikum.
Hye people !




*motif gua letak gambar nie? erghh, abaikan*

.Hello. Hye. Hoii. Heyy. 
.Ok dah. acano nieeee, baru mukaddimah, dah start merapu teruk nieee. aiyyooo :P


*Malam nie fefeeling nak guna "gua" pulak. Terlebih dahulu, mohon maaf kepada anyone yang tak selesa dengan ganti nama sebegitu ehh. Truly sorry. takde niat pape. memang ini cara gua. tak caye, haa,baca profile gua dekat sidebar belah kiri tu ;) Haaa, seee, keluor dah "gua" nye punnn. meheheeee ^^


.K. Actually kannn, sebenar nya kannn, actually kannn, ermm ermm ermmmmm .......


.Gua bosan. seriously bosan -.- duduk rumaa. tak ke mana-mana punn. ayah keje. ibu memang tak suka berjalan. haiyyyooo. gen sape dalam badan gua, gua tatahu laaa. kaki berjalan betoi ! tu lah, orang suruh ambik lesen, taknak ! see, diri sendiri jugak yang susaa diller oiii ! wuwuwuwuwuwuuuu T.T


.One of the reason, duduk sini tak ramai kawan ! ada memang ada, member time form 6 dulu, tapi tak rapat langsung ==' Kalau keluar pun, keluar dengan ibu ayah. ehh, tapi romantic what ! dari korang yang keluar berkepit 24 jam dengan boyfriend tu, apa faedah kau dapat. blerghhh *mohon maaf, emosi sebentar ^^


.But, insyaAllah, pertengahan bulan 5 nie, nak balik Ipoh !!! yeayy me yeayyy ! imma happy girl ! huhuhuu. Rinduuuuu sangat dengan orang ipoh. Nak lepak gelak huhahuhaaa dengan all cousins. nak rasa suasana meriah kenduri. nak merapu meraban dengan dorang. nak camhowring dengan dorang Ohhhmaii, sangat tak sabar ! seriously. and yang gua exited lebih nya sebab dalam bulan 5 nie, two beloved cousin gua dah nak jadi isteri orang ! imma happy for them ;) 24hb Mei, kak ikin punya wedding, then ade lah gap dalam seminggu, wedding kak nurul pulak ! wehoooo, i'm super duper exited ! letih tu of course lah kan. tapi tak kisah lah, cousin tersayang punya wedding, gua redah kan je ! muahahahhaa ^^


.Cukup kot gua merapu takat nie. takut nanti imaginasi lagi menggila, lagi teruk entry nie dijahanamkan. hewhewhew ^^


till then sweethearts ! 
bye !



much love, Adilla .
XOXO .


Anda comment, anda super awesome.!

0 budak baek tengah komen :):