Sunday, November 10, 2013

.Entry mukadimmah setelah berzaman tinggal blog.

.Assalamualaikum.
Hye people!






.Gambar di atas takde kena mengena langsung act dengan entry nie. muahahaha. saje letak sebab gua rasa tetiga boys nie macam comel je, macam handsome je, macam melting je, macam, ah sudahhh! *tampo diri sendiri. Lol :P nanty kalau gua dah ada anak, boys pulak, gua nak dress up dorang cenggini haaa. mueheheh. hambek ko. swag babyyyy swaggggg! okey enough diller. heeee :D


.Actually since balik haritu dah pasang niat azam yang tinggi bak gunung everest nak update blog kesayangan gua nie. kakakakaka. alih alih, naahhhh, sampai ke sudah haram tak berupdate nya! takde idea. banyak benda nak diupdate. tapi tatahu nak update apaa. ehhhh acane tuuuu T.T ce jangan jadi kelings sangat diller oiiii. haihhh. Okey laaaa. dia lebih kepada malassssss sebenarnya. hihihihii =='


.Gua skarang tengah tanam anggur kat rumah. huuuuuu. banyakkkk. lai lai laiiii. sejambak seploh hengget! *maaf kerana menjadi pemusnah bahasa. toinkk toinkkkk. heeee. nie kira dah officially menganggur la nieee. lepas habis paper on 29th Oct haritu, merdeka lahh guaaa. habis sudah 6 semester di poly. Tapi very dissapointed with myself lahhh time exam tu. even dua paper je, bapak ahh hazab gile nak jawab! lelagi subject OB atau nama saintifik nya, Organizational Behavior. ha'ahhhh, engko baca nama subject yelaaa kau cakap sonang, cuba engko menelaah setiap bab-ii dalam buku tuuu, engko rasa dah serupa budak psychology dah tahu takkkkkk !!! time exam soalan serious susah gile. budak bijak pandai class gua pun pegang kepala bhaiii time exam haritu. ada yang cakap dorang last minute tukaa soalan, sebab soalan bocor punya kes. aieeee, sabarrrr jelaaa. benda yang dibaca, yang diramal satu pun tak naik. memang time habis exam tu mostly dak batch gua cakap ape korang tahu, "bye koranggg, jumpa lagi bulan 12 nanty". choiiiii. benda tu laaaa paling gua nak ngelak. dorang siap tanya lect lagi kalau fail subject nie, cemana. Lect cakap just continue next sem untuk sebulan. nak cover balik subject nie. tu kalau fail satu subject. kalau fail lebih dari satu memang wujud sem tujuh la cite dia! Ya Allah, mohon dijauhkan lahhhhhh. taknak dah semua tuuuuu. taknak repeattttttt :'( ! nie dengar kata result lagi dua minggu nak keluar. nebes nye engko jangan tanya laaaaa. gelabah biawak, gelabah ayam, gelabah kambing semua adooo! Mohon dipermudahkan semua nya. Amin.


.Phewwwww, panjang juga gua bebel pasal minggu exam ehh. hahahahaha. nak sangat gua up entry kann. haaa sila kannn baca sampai muntah merahputihbirukuning sekarangggg. eheheheh. i think it's enough for now kottt. InsyaAllah kalau rajin, gua up next entry okey. Love y'all ;)




much love, Adilla .
XOXO .


Anda comment, anda super awesome.!

0 budak baek tengah komen :):