Tuesday, January 28, 2014

Apa itu Double Stem Cell.

.Assalamualaikum.
Hye guys !





Before tu, disebabkan entry harinie agak formal sikitttt, so, takde "gua-ii" ehh. harinie kita guna kata ganti nama yang sopan sikit. hahahaha :D


.Okey. harinie terasa nak buat story telling pasal Double Stem Cell a.k.a DSC nie. huhu. 

.Saya yakin, mesti ada sesetengah yang dah tahu apa itu DSC dan mungkin ada yang tak tahu lagi kan. takpe. meh nak cerita meh. huhu. Ada yang dah menjadikannya sebagai "supplement" untuk diri sendiri dan ahli keluarga. sebelum tu, mesti kita kena tahu asal usul DSC nie kan. InsyaAllah, saya akan terangkan seringkas yang mungkin, untuk senang faham :)



PERKARA YANG PERLU ANDA TAHU TENTANG PRODUK


  • Produk Double Stemcell ini telah dipatenkan di US. Ia didaftarkan dengan SGS. SGS ialah satu pihak bebas di Singapura. Bukan lah suatu perkara yang mudah untuk mendapat kelulusan dari SGS kerana produk perlu melalui pelbagai ujian-ii yang rapi sebelum diluluskan

"At SGS, we provide independent services that touch the lives of millions of people across the globe. We provide you with industry leading inspection, verification, testing and certification services – anywhere in the world.When it comes to the products and services you produce or purchase, their quality, safety and compliance is vital. Whatever your industry, wherever your operations, we deliver essential information – when you need to be sure."


  • Mendapat pengiktirafan dari SIRIM. Badan Piawaian Malaysia. Kelulusan hanya diperolehi selepas ujian-ii rapi terhadap barangan atau produk lulus. Produk Double Stemcell adalah 100% 'vegetarian' jadi tidak perlu risau tentang lemak haiwan dan sebagainya malah mendapat sijil Halal Malaysia.
  • Syarikat mempunyai product liability insurance sebanyak RM3 juta dengan MSIG (Mitsui Sumitomo Insurance Company) iaitu salah satu syarikat insurans terbesar di dunia.
  • Berdaftar dengan KKM (KKM- 163/S/25 Jld.214) bermakna ianya selamat digunakan.






KANDUNGAN YANG TERDAPAT DALAM DOUBLE STEMCELL

  • Stem Cell Apple
Berfungsi untuk penghasilan sel baru, antioksidan yang tinggi, melindungi pertumbuhan semula sel kulit, pemulihan luka.

  • Stem Cell Anggur
Berfungsi untuk anti penuaan, perlindungan dari UV, meningkatkan kekuatan sel kulit.

  • Ekstrak Acaiberry
Berfungsi untuk meningkatkan metabolisma, mengurangkan berat badan, memperbaiki aliran darah, menguatkan jantung, membekalkan tenaga, Vitamin A, B1 & E.

  • Ekstrak Blueberry
Berfungsi sebagai antioksidan yang tinggi, menyingkirkan toksin & radikal bebas, mengurangkan lemak dan kolestrol, meningkatkan sistem imunisasi badan, membekalkan tenaga, Vitamin A, C, E & K.


.Double Stemcell ini sesuai untuk dijadikan makanan tambahan atau supplement untuk diri kita selain dapat menjana income yang lumayan. Sihat pun sihat, income pun dapat $$$ !

.Untuk sihat, perlu ada USAHA. Untuk berjaya, juga perlu ada USAHA

.InsyaAllah, benda yang baik, kita kongsikan bersama. Usaha, Tawakkal dan Doa :)

.For those yang nak cari side income, Students yang nak cari duit lebih. Fresh graduates yang tak tahu apa nak buat untuk jana income sementara tengah apply kerja tu, Jom join business nie. InsyaAllah, akan ada leader yang akan guide kita macam mana nak ber business dengan cara yang betul. Sape yang taknak income yang lumayan! Konsep nya mudah, 

."Anda buat, Anda usaha, Anda dapat!"

. Cepat guys! grab the chance ! Whatsapp 017-5215715  (Adilla) for more details :)

#bizkaaching #doublestemcell #phytoscience 








Anda comment, anda super awesome.!

0 budak baek tengah komen :):