Wednesday, March 23, 2011

Malaysian blogging school...

Malaysian Blogging School ....
korang penah dengar x nama tuu...
hahaha

Actually aku pon xbape taw sangat pasal MBS ney...

soooo...,
sebab aku xtaw la aku ingat nak follow belogg ney+ nak join belogg neyh...
macam best je aku tengok...
sebabnya....
kat belogg tu xsilap aku...
kita boleh belajar semua 'bout blogging ...belajar bukan sebarangan belajar taw..
belajar dari MASTER-MASTER blogger... HAHA...!
amacam, best kan...
yang best nye jugak... kite boleh promote belogg kite kat situ ....
wahhhh..... suke makkk..!!

aku nak masuk MBS ney sebab aku ingt nak improve kn lagi skill aku dlm
WRITING ...
GRAPHIC ...
dan yg same waktu dengannya ...hopefully, dengan join belogg neyh..
aku boleyh la improve kan lg skill2 tersebut....

orait...
.end.for.now.
<3




Anda comment, anda super awesome.!

0 budak baek tengah komen :):