Tuesday, March 22, 2011

nak balek ke xnak ...???!

i'm in dilemma rite now ..!!!
urrrmmm...
meh la aku story sikit erk...

macam ney....,
hari Jumaat akan dtg ney aku xde class Keyboarding Skill,
soo, kebanyakan member2 akuu sume balek umah...
sooo, aku pon ingt nak balekk rumah la...yela dah lame kowt xbalekk...
rumah dekat tapi xbalek bape lame dahh... sian pulakk kat femly akuu..

lgy pon lame kowt xjumpa diorang ....rindu SIOT...!!!
Sooo..... itulah MASALAH nye skrg neyhhh....

member aku FAIZA nak balek naik public transport yg paling FOFULAR...,
ape lg kalau bukan BUS,.....
aku pulak igt nak balek naek public transport lagi satuu ....
yg boleh tahan FOFULAR jugak laa..
xlaen xbukan, TRAIN....,  

Sooo, ade sedikit kerumitan la dekat situ ....
masalahnya aku la ....
kalau aku naek BUS, aku kena naik sorang2 kowt ....
huahuahuaaa, xmo3 ..... aku dah la xbese naek bus ....

kalu naek train xpe la jugak .... boleh naek dengan FAIZA ....

Sooo, masalah yang ke-2 pulakk...
kalau naek train, paling AWAL pukul 12 .....paling
LEWAT (bagi kami as student laaa..), pukul 7.00 p.m ....

Kalau naik bus pulak , dikira awal la...
naek pukul 3.00 p.m....

nak tambah lagi masalah .....
pak guard + mak guard yg agak xbetul kenkadang tuu....
(jangan marah erk, kenyatannnn....)
kenkadang tuu, mengalahkan WARDEN korang tauk x...???!

sedap mulut depe je maki hamun student ....
kenkadang tu sekali dgn parents student diorang sapu skali...

sooooooo..............
aku pon xtaw nak balek ke xx....
tp,rasenye balekk kowtt .....

ANA SUDA FENINN LAAAAAA .....!!!!!!!

.End.for.now.
<3

Anda comment, anda super awesome.!

0 budak baek tengah komen :):