Thursday, April 21, 2011

Alhamdulillah.... settle dah semua PAPER .! Yippieeee .!

Assalamualaikum ...!


Alhamdulillah .....


mesti korang taw sebab ape kannn..???
tuu... title entry aku kt atas tu.. weee~~~


At last !
lepas dah semua paper ....
tadi jwb last paper..Office Administration 1. 
and now I'm free.!Yippieeee !!!


Tapi ! Tapi ! Tapiii !!
cuti ney ade ASSIGNMENT !!!!
arghhh... (tension seketika.! )


Lecturer ktorang tu berkobar-kobar bai nk ajo kami-kami ney haa...
sampai xsempat nk masuk sem baru..dah bg assignment...Hailaaa.....;


dah la kena buat mind-map. subject Trengkas pulak tu, tulisan berbelit-belit bagai hape je... haishhh..!!!


btw,2 hari je lagi bai.... pastu gua pon bolehh la balekk rumah terChenta gua.!!
HAHA ....;


Ho-Ho-Ho- balekk rumahhh!!! Ho-Ho-Ho-Balekk rumahhhh!!!!


Bile balekk rumah..... gua pon bolehh la hUpdate entry gua berduyun-duyun.!!!


Then, korang pon bolehh la baca entry gua sampaii muntah hijauuu..HAHA...!!!!


Tapi...ape2 pon aku wish luck lah dekat korang-korang yg mane baru nk start exam @ yg tgh jawab exam ....yg dah habes exam tu xpyh la kowt..kan..HAHA...


aku doa dekat korang-korang yg dah habess exam tu... semoga berjaya @ n get the result with flying colours..! orait..... korang pon harap-harap doa2 la kat aku same . :')
okeyh.


salam.
.end.for.now.
<3.
Anda comment, anda super awesome.!

0 budak baek tengah komen :):