Friday, April 22, 2011

Yaw... Kami jadi pendatang haram untuk satu malam !!!

Assalamualaikumm ..


sehat semua... macam besa, aku nak merapumeraban sikit petang neyh..HAHA..


Haaa, ape dlm kepala korang bile tengok title entry aku.? aku kena tangkap.? ohh tidakkk !! aku kena tahan dekat lokap.? ohh tidakk jugee !!


Actually hari ney aku dgn roommate aku Nana, jadi pendatang haram kejap. hehe, kejap je, bukan lama pon. start petang neyh until tomorrow morning.!


Haa, bukan lame pon kan.


Yang sebenar2 nya, ktorang dah hantar kunci bilik ktorang dekat pejabat KAMSIS. nak dijadikan cerita, pejabat KAMSIS terChenta tu beroperasi start pukul 8.00 pagi sampai la 6.00 petang, dari hari Isnin sampai Jumaat je. that mean, Sabtu Ahad xbukak la.aku dengan Nana balekk hari sabtu. tu yg kena serah kunci awal sehari. tapi tuan bilik xlepas sampai rumah pon lagi. HEHE... amacam otai x kami .? ade bran..????!!


Pagi tadi aku bangun awal la jugak, sebab nak hantar kunci bilik roommate aku sorang lagi, Iera. yg kes dye ney terbalek pulak dgn ktorang, tuan punya kunci dah lepas balekk, tapi kuncinya still ade kt roommates dye lagi 2 orang. sape lg klo bukan aku dgn Nana. Hailllaaa....


Then, pg tadi dlm pukul 9 A.M aku pon pegi larh berangkat ke pejabat KAMSIS dgn Ernie. pegi2, tgk2 xbukak pon lagi. ktorang pon pelik kejap, asal xbukak2 lagi pejabat neyh.? alih-alih terpandang notice yg diorang tampal dekat cermin pejabat tu ...;


                                        PERHATIAN !
Dimaklumkan bahawa semua staf pejabat menghadiri tazkirah jumaat pada setiap hari jumaat. Pejabat akan mula beroperasi bermula pada pukul 9.00 pagi. 


Terima Kasih.


 p/s : actually aku pon xbape igt ayat dye,panjang bai notice tu, tp aku pendekkan. ^___^


Haaa, lebih kurang cenggitu la notice dye. halamak,! kalau aku taw, dtg lmbt sikit pon xpe. Then, smntara tunggu pej bukak, aku pegi la teman Ernie pegi bilik dye, packing barang2. then ktorang pegi balek dekat pej kamsis. 


Satu hal pulak. kena berleter pepagi buta uh. Ktorang just cakap tlg hntar kunci bg pihak mmber sebab diorang balekk naek bus.. alih-alih kami yg kena "tazkirah" percuma pepagi buta tadi. lebih kurang cmnie la dye cakap :


Aku : kami nak hantar kunci bilik, tapi ney member punya kunci. diorang kena    
        kena rushing sebab diorang naek bus pagi.


Ernie : a'ah. kami tolong hantar kunci diorang.


Org.pej : owh,kawan kamu duduk mane.?


Ernie : KL.


Aku : sorang tu duduk KL sorang lagi Johor.


Org.pej : owh, xkesah la diorang duduk mane. (kerek bai cara dye tu.!haishh.)


Then dye cakap lagi....


Org pej : lepas ney, xde hantar kunci atas dasar kawan yea. sampai bila-bila 
             pon. Sem yg depan2 pon same. kamu duduk sampai sem bape? sem 6    
             kan, haaa sampai sem 6 la dah xde dah nak hntar2 kunci atas dasar 
             kawan. yea. 


lebih kurang cmtu lah org pejabat tu cakap. Boleh tahan kerek bile tengok cara dye cakap. Kami mane tawu En. kami baru sem satu. Aku dgn Ernie pon iya-iya jela dengo ape dye cakap. Haisshh. macam-macam la kan.. nak balekk pon macam- macam hal.!


So, takat ney dulu la yea. malam nanti kalau ade masa, aku hUpdate lagi entry, macam aku cakap haritu, aku hUpdate Belogg aku bagi korang baca sampai muntah hijau. okeng.!


HEHE... jgn marah taw! nanti kena jual.! wee~~~


salam.
.end.for.now.
<3.


Anda comment, anda super awesome.!

0 budak baek tengah komen :):