Sunday, April 24, 2011

Hey ! HomeSweetHome yaw.! thee.!

Assalamualaikummm...
xjawab dosa.. jawab, sayang anda.! aww!


Okeng.! i'm at HOME rite now. bahagia nya. 


tenet pon lajuu wooo... xmacam sipot2 dah..HEHE...


Pagi tadi, semangat nak balekk punya pasal, aku bangun awal ooo. thee..
xde la awal sangat sebenarnye, dlm pukul 9.00 am camtu larh. then tros pegi mandi, gosok gigi, pakai baju wangi-wangi......(sambil nyanyi...weee~~)


Pastu, aku pegi meronggeng kat bilek Faiza. kan nak balekk dah, so pegi jumpa diorang kejap. then my mom call cakap diorang dah ade dekat Changlun dah. so, lepas dah say bye-bye dekat Faiza, Dayang dgn kak Atin. aku pegi balekk bilik jap. tolong Nana hantar barang yg ktorang nk tinggal dekat bilik rekreasi. then pegi bilek Sito jmp Ryb. pastu, angkat barang sume, so berangkat pulak pegi Padang Besar @ Padang Beso. ( slang Perak.!)




weeeee~~~~~
nak pegi shoping ! nak pegi soping.!


hehe... ney mase OnDaWay nk pegi PB.....







Haaa... pas dah sampai tu, ktorang tros serbu kedai jual toto.hehe... kebetulan cousin aku nak carik toto utk rumah sewa dye. bapak fenin tengok barang - barang kat sane. Tapi kebanyakan barang-barang dye, harga diorang letak tu standard kte bli kat kedai2 bese jugak larh. xbanyak beza pon.


nah, pict lagiiii ...!!



tengah fenin nak pilih yg mana satu...haishh.





nak pegi shopping tmpt laen pulak dahh..!!


saya budak gila camera. *winkwink*



pilih pilih jgn x pilih kakk..!!!



nak ?? beli sendiri. HAHA...;


Pastu ktorang pegi masok bazaar yg dekat belah dalam pulak. banyak kedai, tp kebanyakan kedai jual barang yg lebih kurang sama je. cuma kena pandai pilih kedai + pandai dlm bab2 tawar-menawar ye. Ilmu tawar-menawar amat diperlukan di sini. TerimaKasih. :)


Tadaaaa..... pict laggggiiii.......



yaaa... pict owner Belogg perlu ade okeytq.
ye. saya chubby. so what.? :)



qilah, ibu n ayah.



with my cousin, kak nurun.



ayon, me n my cousin.


with my 'lil sis yg susah nk senyum. :')


Then, aku adek aku dgn cousin ktorang pegi borong bag.!! weee...~~


actually ktorang beli sorang satu bag je. HEHE.
nak tengok.? japg la erk.. nk dekat ujung2 nnty aku unjuk kt korang erk. okey back to the story. 


Lepas je borong bag, my mom n my aunt nak pegi borong barang yg wajib la ibu-ibu, mak-mak kita beli kalau dh sampai dekat PB ney. ape lagi, periuk belanga laa sayangs oiii..!!


so, let's check it out.!>>>




empat budak sengal setia menunggu parents diorang tengah m'borong periuk belanga.!!!




VVIP in my life <3



Pas dah habess borong periuk belanga, perut pon siap berkeroncong lagu avril lavigne, so ktorang pon pegy makan kejap. aku makan kueh teow tomyam.. boleh tahan jugak la tomyam dye. dan2 tula datang resdung aku..hailaa... seksa taw x nak makan.!!





Lepas habes makan, ktorang tros pegi kedai 1st yg ktorang pegi mase sampai tadi. then, dah bli toto n blaket semua, then tros bergerak balekk ke rumah.


Adoyyai.. penat weyh. Roommate aku, Nana yg balekk lmbt pon dah sampai rumah dah. yg aku still ade kt Perlis lg. hailllaa...


owh okey, td aku cakap nak tunjuk kt korang bag aku kan. esok boley. lappy dah start buat hal la sayang-sayangku sekalian. insyaallah esok aku upload. tu pon kalau aku xlupa. okey.!





So. that's all for tonite. aku pon dah letih, mata pon dh start layu. so nite all. have a good nite.!


salam.
.end.for.now.
<3.


Anda comment, anda super awesome.!

0 budak baek tengah komen :):