Sunday, April 24, 2011

Ikan masak Sweet Sour.! walllahh.!

Salam semua.!


dah makan lunch dah.? 


Okeng.! hari ney simple entry. 


Hari ney dah start cuti 2 bulan di rumah. so, jadual aku hari ney...


-bangun sembahyang subuh.


-pkul 9.30 bangun. weee~~ awal tak.? awal tak.? theee. :)


-Then, mandi semua siap. ayah dgn ibu pegi pasar. so tinggal aku sorang dekat rumah. adek aku 2 orang tu pegi skuulaa...


-lepas mandi, kemas rumah dengan sidai kain. 


-my breakfast for today is.... NASI LEMAK. wooahhh!! rindu nasi lemak kt sini. ayah aku beli nasi lemak dekat depan mahkhamah. boleh tahan taw nasi lemak dekat situ. :')


-then, lepak depan tv sambil layan channel Hitz.tv.!! bestbest.!


-ayah ngan ibu balekk dari pasar. tengok2 ade ikan besar punyaa.! ikan ape ntah nama dye, yg orang salu buat masak 3 rasa tuu... alaaa, lupe lorh.;


-so, our menu for today is simple but delicious. Ikan masak 3Rasa.!!
nyummy!! nyummy.!!



pict : from Mr.Google :);)


Okey. tu saje. t rajin2 aku hUpdate lagi.


Salam.
.end.for.now.
<3.
Anda comment, anda super awesome.!

0 budak baek tengah komen :):