Sunday, May 1, 2011

Had so much fun today with 'em:) (part 1)

Salam semua.!


hye peeps.!


xde banyak benda nak cakap larh malam neyh. Huhu. sorry. 


btw, just nak share dgn korang, pagi tadi pegy kuar makan Hangin dgn my BELOVED family. weeeeeeeeeee**


Ktorang just pegi SP ja. hurh, SP.? Sungai Petani la sayangs. :) 


Actually ayah aku just nak pegi bayar dwet kereta je. tapi dah alang-alang sampai sane, tros la pegi jenjalan kejap. kejap tu xkejap sgt larh. sebab pukul 10.00PM baru sampai rumahh. tettt.! hikhikhik..


Hari ney boley kate shopping sakan la jugak. and secara automatik nya dwet parents aku kluar macam air. hailllaaa... :(


sampai2 je SP tgh hari td, terus pegi serbu kedai kaen NAGOYA. huahuahua..
kaen dekat situ kenkadang better than kedai kaen yg nmpk advance, tp biasa-biasa jewp. hihihi... nak mengkritik sebentar. Aku dgn family aku borong tak hengat kt NAGOYA tuh. aku amek 2 pasang je. alaaa, 2 je pon, xbanyak kan.. :')


Lepas dah borng tahap tak hengat dekat kedai NAGOYA tuh, ktorg pegi bank kejap. ayah aku nk pegi bayo dwet kete. :) pastu tros serbu CS pulakk...!
CS tu Centre Square. kalau xsilap aku larh. centre ke central ntah. bhahaha...;
masuk je situ, bende pertama mention dlm kpale masing2... NAK MAKAN.!!! haha..my 'lil bro dah siap bg suggestion dah pegi makan dekat PIZZA HUT. wallllahhhh..!!


btw, aku ade sajian special utk korang, tp, tp, tp, tapiiii...kan...


aku rase aku continue besok boleh x.? mcm bese, my Sayang saya dah start buat hal larh :( merajuk kowt sebab smpai harinie xbeli obat antivirus utk dye. hehe..


So, to be continue by tomorrow okeyh.! so..soooo sorryy sayang2 saya sekalian. good night.


Salam.
.end.for.now.
<3.








Anda comment, anda super awesome.!

0 budak baek tengah komen :):