Sunday, May 1, 2011

Had so much fun today with 'em:) (part 2)

Salam semua.!


hye peeps <3


.


Okeng, smalam aku update Belogg sikit je. pagi ney nak smbung balekk story yg aku nk share dgn korang smalam. then aku ade promise kt korang ade sajian special kan......


Nahhh..! HAHA... enjoy it.!





halohh2... buat muke dahhh...


ibu dan ayah saya.!


:)


nak semuaaa.???


ney la pizza yg dah selamat masuk dlm perut kamii.!!!


haha... plastik semata-mata okey. :)



haaa... amek semua pon xpe bu..weeee**

Btw,
so sorry ye sebab xsmpt nak snap pict mase tgh makan. punya la exited nak grab pizza tuh, smpai nk snap pict pon boley lupa daaa.! elok dah tinggal sekeping baru nk snap. xpe larh.TerimaKasih jela yerh.. :")

So, lepas dah melepaskan kerinduan terhadap pizza-pizza tersebut, aku ddgn femly aku pon pegy larh round-round in da world kejap kt dalam CS tuh. kebetulan pulak my mom nak cari barang. 

The first place yg ktorang pergi, kedai JAM. adek pompuan aku tuh dari hari tu nak jam, nak jam. Ayah aku pon actually dah janji dgn dye nak beli new watch, so pegi la usha jam kejap. 

HAHA..yg best nye, aku pon dapat skali larh.! mula-mula usha mmg la cantekk,tp bila usha dye punya price, walaweyyy.... harga pon cantekk meyh.

hati nie sebenarnya terpikat dekat 1 jam neyh, LEVI'S punya brand. seyes smart.!! tapi dye punya harga lagiiiiii double smart. RM800+.. aiyakkk!!

last-last aku pilih jam brand ELLE STUDIO. 


ney dye punya bekas. :)


yupp.! that's mine okey.!


Biasa-biasa je design dye. Tapi, harga dye...boleh tahan jugak. bukan nak bangga ye, cm nak bgtau price dye dlm RM 1**+. aku tengok pon mmg nmpk macam biasa, tp maybe sebab dye punya QUALITY kowt. tu yg agak expensive sikit tuh.

and my adekk beli jam jenama B.U.M. smart jugak jam dye. rugi xambik same..HAHA... dah la ade warna purple. adooyyaii.! ney la dye punya watch..




my adekk punya jam pon lebey kurang same je harga dye dgn jam aku.
btw, thanks a lot to our DAD sebab beli untuk kamiii!!!! <3

lepas dah settle beli jam sume, jom! nak g berdating dengan barang elektrik pulak.HAHA....


aiyoo.. terselit skali ngn seller tu larh..



with my lovey dovey mommy.!


VVIP. :)


2nd VVIP :)


?????





bapokk...awww...! takot makk..theee :)



org tengah nyembang, kite snap2 la dolu... HAHA





Tak habess lagi neyh.. lepas dah puas ber sopping bagai x hengat tuh... location seterusnya... rumah MAK SU...!! Mak Su aku actually stay dekat Alor Setar. Tapi diorang ade beli rumah dekat SP. tu yang nak pegi tengok rumah baru tuuu... btw, rumah tu still under renovation. dekat Bandar Mutiara. :)




nyebokk arr.!



same tinggi :(



discuss..!!

seyes bile dah settle semua.. cantekk punya larh.. rumah kt Alor Setar pon cantekk. wooo....! lepas tu ktorang pon gerak balekk rumah terChentaaa.. :)

So... tulah aktiviti bersama family minggu neyh. HAHA... sampai je rumah. wurhh... letih gila.

damn tired.... but have an awesome thyme with my lovey dovey family.! <3

Salam.
.end.for.now.
<3.















Anda comment, anda super awesome.!

0 budak baek tengah komen :):