Friday, April 29, 2011

Hye peeps..!

Salam semua.!
n slamat petang juge.!


Hurm...
petang neyh nak hUpdate skit entry baru. hari ney nk share dgn korang detik-detik terakhir aku ..............................................


aku STUDY untuk Final Exam haritu..! weee~~~~


hamboii, bukan maen beno exited nye kome nk tawu ye.. hehe..actually, aku cde idea nk buat entry pasal ape, so nk paling senang, share some of our experience la kan..?? xgitu..?? :)


Okey...
nak bgtaw kt hampa semua, aku mmg study agak last minute jugak larh haritu (mentang-mentang 2 paper je kena ambik.!) :/ .Yela, bayangkan esok nk exam, hari ney baru nk hafal theory dgn formula bagai. haisshhh... amat-amatlah tidak patut. kan. 


So, petang tu start study, tp rase macam ade yg xkena. kepala, hati, jantung, limpa... semua larh, rase macam serabuttt sesangat2.. rupe2 nye, tempat nk study tu pon dah berselerak mcm hape je..mane xserabut cik akak oiiiii......
Bilik ktorang tu...xpayah cakap larh. dah macam tongkang pecah baiii... haiiilaa... tu satu hal lagi. So aku decide, aku nk kemas sikit meja aku so that i can breathe easily + senang nk study. Jadi, operasi mengemas pon bermula. Roommate aku, si NANA tu, dye tgk aku kemas tmpt aku.tetibe dye pon bangun. aku ingat dye nk buat ape. Tgk2, dye pon kemas tempat dye jugak..HAHA... korang taw dye cakap ape...


aku: Na, ko kenape neyh.?? (muka dah blurr dah...)


Nana: hehe... aku pon nk kemas skali tmpt aku larh. xleh aku tgk hang mengemas neyh. nk kena kemas gk neyh..


HAHA...so ktorang pon kemas la same-same tmpt masing-masing. So, dah selesai kemas, kire dah clear skit larh mj study aku. pastu, dgn penuh semangat nk study, aku pon transfer lah lappy aku skali dgn kitab-kitab aku tuh letak ats meja study tu.


Tak sampai bape menet... korang tgk larh meja study aku cane......hampehh..





HAHA... kan dah kate...


Tengok...aku rase kalau aku xkemas pon xpe kowt....waaaaa!!
Messy macam tu jugakkk an..... 

nak..tengok la lagi meja saya yang SANGAT kemas neyh...  weeee~~~~




Nota kaki :)




Even study, yg atas buku OA tu ttp xtinggal..haha...;DD



Nahhh... nak sgt..bace la formula tu smpai juling.!



ney larh jadual keramat ktorang.. ^___^


Haaa... amcam...bagus x student sorang neyh... kihkihkihkih....;

neyh la jadi ney kalau study last-last minute.. adoyyaiii...
Tp, last-last minute pon, rase berbaloi la jgk, sebab boleh jawab soalan exam.. ALHAMDULILLAH ....;

So, mase utk RESULT bulan May ney.. doa2kan saya yea...! AMIN.

notakaki : jangan jadi student last-last minute taw.! theeee....:D


Salam.
.end.for.now.
<3









Anda comment, anda super awesome.!

0 budak baek tengah komen :):