Thursday, April 28, 2011

Nihgtmare !!

Salam semua.!


aiyoo.! harini update entry lambat sikit laarh.


baru balekk dari pasar with my mom. Then, kemas rumah kejap. pastu breakfast larhh.


Okey. nk kongsi dgn korang neyh pasal aku punya nightmare. seyes takot baii.!
disebabkan Lappy kesayangan aku neyh tengah buat hal skrg ney, sampai terbawak-bawak dalam tido taw tak. aiyaakk!!


Dasat giler larhh! HAHA. aku mimpi, lappy aku neyh, dah pecah dekat belah2 tepi uh. pastukan, belah belakang lappy tuuu....terbelah 2 baiii!!! D-U-A.! haaaa, punyalah aku meraung...pastu kan ayah aku cakap.." tulah, beli lagi laptop cikaii punya..!!" aiyakk... pastu.tros tersedar... pagi tuh aku check lappy aku, tgk2 sihat walafiat jeee...Alhamdulillah. mimpi saje. kalau betul2 larh... mmg xbley hidup weyh..ibarat nyawa tuh..tapi bese larh, org cakap ape, mimpi tuh mainan tido kan..kan..??hehe..okey, tu je nak share dengan korang. Bye.!


p/s:: moral of da story, before tidur basuh kaki. xpon bawah satu besen masok dalam bilik, korang rendam lah kaki korang smpai kembang.!!! HAHAHAH. lawak jaa.!


Salam.
.end.for.now.
<3.
Anda comment, anda super awesome.!

0 budak baek tengah komen :):