Tuesday, May 17, 2011

Blog akan dipadam after 25 of June.??

Assalamualaikum...

Korang.korang.korang..!!!

ada dengar cerita tak pasal blog akan dipadam lepas 25 Jun.?
Actually baru taw..
*baru tak baru sangat laa.* heee... :)

nak tahu sebab apa kena tukar dan kisah selanjutnya.
jom jenguk blog Blogger sorang ney..
click di SINI. okey.!

Beliau jugak ada sediakan TUTORIAL macam mana nak tukar e-mail 
yang kita pakai sekarang (selain dari gmail.com) kepada gmail.com....


**tade kena mengena dengan entry okey. :)**


Aku rasa sahsah korang tak faham aku merapu apa kan.?
Okey. aku explain dari sudut yang aku paham erk.

Apa yang aku faham pasal benda alah ney. kita kena tukar e-mail yang kita guna untuk log in 
ke Blogger, 
eg: adybeelicious18@yahoo.com ---> adybeelicious19@gmail.com.
nampak tak perbezaan tuh.?

that mean, kita kena pakai gmail account untuk account Blog kita. sebab kalau kita pakai selain dari gmail.com. Kemungkinan diorang akan padam blog kita lepas 25 Jun.

So, sebagai langkah berjaga-jaga..
**woahh.! mimpi apa dilla kaw pakai ayat karangan ney..theee...;DD**
haaa, okey...
sebagai langkah berjaga-jaga.. silalah tukar email anda sekarang
okey.
**apa aku melalut ney...aiyakk.!! **

Btw...
nak ucap thanks a lot dekat Blogger sorang ney sebab dah tolong 
explain dengan seterang-terangnya dekat saya yang agak lambat kalau bab-bab 
ney...HAHA..
**okey. tak kelakar pon dilla.demm.. **

Beliau yang tolong explain dekat aku macam mana nk tukar email tuh. sebab aku dah buad banyak kali, tapi tak jadi. seyes BENGANG tahap tak hengat.!!
Then..
dia tolong explain satu-satu..then 
baru jadi...yeeahhuuuu !!! ^___^

Jom jenguk Belogg beliau sekejap.
kalau nak taw.. beliau ney Pharmacist-to-be.
diberi nama The Kontrol Medisen.!
:))

Okey.. itu ja nak share dengan korang. 
Babai.

ASSALAMUALAIKUM.
tak jawab dosa, jawab....

SAAAYANG ANNDDA BERRGANNDA .!!




Anda comment, anda super awesome.!

0 budak baek tengah komen :):