Tuesday, May 17, 2011

oh.! I'm fall in love with you.! Part 2.


Salam semua.!
woahh.!! hot title againn.!!
theee..;DD

Saya jatuh cinta for the second thyme.!!
entry kali ney tak nak membebel + merapu banyak sangat..
HAHA.... **gelak mintak penampar. :) **

jeng... jeng... jeng...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Saya dah jatuh hati, limpa, jantung.. semua lahh..
dengan awak... :))

<3 Mr. Danbo <3


Danbo dengan anak dye.. theee...;DD
layan Donout kaw.! standart gitu..wahh!!
sooo maniss.. :)



Danbo, tade tempat laen ke ko nak lepak..
aishhh..xpaham aku...;DD



What.? Danbo ney genius korang tahu tak. tengok,
cubic pon dye pandai maen. ohh, malunya..
saya pon tak expert lagi maen benda alah ney.. haiiilaa...



yang ney saya nak LIKE banyakbanyak kali..theee....;DD
Danbo suka Nutella jugak lee.. dh la mr.Domo pon suka nutella jugak.
mana tak jadi SAHABAT baek ..kankan....*winkwink*



so sweet <3<3<3
i loike i loike ..!!



Opss..! Danbo gatal...HAHA...;



Yang ney memang sweet tahap tak hengat.!!
owhh.. saya nak macam tu jugak.. 
cepatcepat.. sape nak buad macam tu dekat saya..??
**dila, tolong jangan buad publisiti murahan dekat sini boleh.?**
okey.FINE. :(

amacam..comell kan En.Hati saya..
haha...;
tolong jangan jealous. :)
TerimaKasih.

OkBai.

ASSALAMUALAIKUM.
tak jawab dosa, jawab...
SAAYAAANNG ANNDDA BERRGANNDA.!



Anda comment, anda super awesome.!

4 budak baek tengah komen :):

zacky786 said...

dah sudah.. makin ramai org suke ngn bende ala ni .. huhu

anamizu said...

DOMO! hihi
terime kaseh folow cik ana..
cik ana folow u too dear ^__^

Nur Adilla said...

zacky~786~ mr danbo ney comel apa..haha..; sweet gilaa..

Nur Adilla said...

anamizu- welcome :)