Thursday, May 19, 2011

Couple or single.? which better.? :)

Salam semua..!

hye peeps.!!
malam ney baru ada idea nak buat entry apa..
thee..;DD
actually this entry sepatutnya post malam semalam.
tapi cik yayang aku ney haa
Cik Dell, buat hal.
boleh pulak dye HANG masa aku tengah nak update entry..
saboo jelaa..

Okey, semalam aku join satu debat ney..HAHA..
mesti korang pelik, sape la yang buat debat memalam kan...
aku berdebat dekat MukaBuku terchenta larh..FESBUKK tu haa.. aiyoo.!

ada sorang member FB aku ney, update kt status dia, berkenaan dengan isu
remaja sekarang, iaitu COUPLE.


COUPLE.?
OR
SINGLE.?



:))



penat jugak join debate tuh, sampai kering tekak teman ney.
tapi best jugak, sebab aku boleh kemukakan Opinion yang sangat bernas.!
**yesss!! aku dah start melalut..haha..**
bagi korang SINGLE or COUPLE, which is better.??
kalau bagi aku la, SINGLE kott.
teeeetttttt !!! hahah..
**aku rasa lepas ney aku kena bom apa dgn couple-couple kt luar sana tuh. err..
laaaarriiiii.!!! **

OkeyyOkeyy... back to our topic.
COUPLE or SINGLE. ?
which do you guys prefer.??

Okey, ney opinion aku la erk..
terpulang dekat korang nak terima ke tidak.. aku tak paksa okey.
**Belogg aku, pasal aku larh.. hee, jgn marah, gurau KASAR je..**

Bagi aku lah kan...
i more prefer to SINGLE. sudeehhhhhh....
**lepas ney memang sah kena bom...habess aku.. bhahaha...;**

Tapi, betul la, aku more prefer to SINGLE. yelahh... dah aku single..
takkan nak aku prefer to COUPLE kot..haddoii.. :(

Tapi.Tapi.Tapi.......
of course la aku ada sebab-musabab tertentu, pasal apa aku prefer to SINGLE kan..
NAHH.!!
sebab-sebab kenapa saya lebih prefer to SINGLE...
tettttt..... nahh nak sangat taw..
-
-
-
-

1) Sebab aku SINGLE.
kan aku dah cakap tadi. aku single, so memang wajar sesangat la aku prefer to single.
hahaha...
*aku nampak macam ade orang nak baling telur larh dkt aku..heeee :)*

2) Sebab rasa tak sampai masa lagi kott.
Thee.. agakagak korang, boleh diterima pakai tak reason tuh. heee.... 
aku pon tataw. tipu lah kalau aku cakap aku tak jealous tengok
membermember aku semua pakat dok couple sanasini kan. of course le jeloss sayangg oii..
tapi berbaloi KAH.? rasa nya tak kot. dah tade orang nak, takkan nak paksa kot. aku bukan nak smash sesape ye kat sini, just nak terangkan yang aku ney bukan jenis perempuan
yang..* sorry agak kasar sedikit bahasa. :)*.. kemaruk lelaki.! clear.?

3) sebab aku tengah study. :)
ape kena mengena study dengan COUPLE or SINGLE neyh..?
bagi aku, ada hubung kait nya.
 sekarang aku tengah study. anda faham apa itu STUDY.? paham kan..
so, rasa nya better tak terikat dengan somebody mase sekarang neyh.
kadang-kadang heran larh, ada student perempuan yang sanggup kelar tangan dia
sebab dia clash dengan "balak" dia. what the...?
ape motif dye buat macam tu, aku tak tahu.
dunia..dunia....


aku rasa 2 sebab tu ja kot.. nak list panjang-panjang nak buat apa kan...

lagi satu, orang cakap COUPLE ney sebenarnya tak boleh.
benar KAH.?
tu aku tataw larh, tp rasanya memang xboleh. I mean, bukan xboleh, cuma
tak digalakkan. sebab COUPLE ney culture org barat. so, macam terikut diorang la 
pulak kann..?
bukan nak tunjuk alim ke apa ke dekat sini yee adekadek, kakakkakak...
harap maklum.

Aku tak nak comment lebih-lebih pasal bab neyh. sebab aku pon bukan 
tahu sangat bab cintan-cintun tangkap leleh ney.
okey, btw, enjoy your reading guys.!

sebarang comment dan pendapat amat dialu-alukan. TerimaKasih.

nota kaki:: kepada readers yg bercouple, dan membaca entry ney, mintak maaf, ye,tade maksud nak memperlekeh kan korang okey. if korang bahagia and selesa dgn situasi korang sekarang, no problem larh.Cuma korang kena pandai dan tahu batas-batas dia.dh cukup.kowt. aku cuma kemukakan Opinion dan mintak pndpt korang ja. so, jangan pulak lepas ney korang ban aku ke, protes tamau baca belogg aku ke..thee..; okey..chill dear.! just nak share dengan korang ja. okeyh..! :)




Anda comment, anda super awesome.!

2 budak baek tengah komen :):

[ S E Y H A ] said...

single more bebas ;)
couple , ade org yg special ;)

prefer single , tp kadang2 sumpah bosan ! hee;)
sbb phone tak bunyik , HAHA .

Nur Adilla said...

thee... betul jugak.. but, depends dekat org tu la.. janji kena pandai jaga batas. :)