Sunday, May 29, 2011

Day 5: A time you thought about ending your own life

Salam semua.!

hye peeps.!

harini pun still tade mood nak megupdate belogg. semua nya gara-gara Mr.Domo aku yang shout box dekat tepi belogg uh hilang. ggrrrr~~ sabooo jelaa. sumpahh panas dalam hati nie even sekarang nie hujan dekat luar. hurhh.

Tapi, aku update la jugak tapi yang entry nie pasal 30 day challenge tu la. so, harinie dah msuk hari ke-5 30 day challenge. so let's chekedout topic apa harinie.! Jom..!!

Day 5: A time you thought about ending your own life.

hurh.? can anybody explain to me about this title.? aku bukannya pandai BI pong.! haha. okeyokey, melawak je. sebenarnya, agak confused dengan topic nie, sebab tak faham apa yang dia tanya. theee....;DD

" masa yang anda rasa nak akhiri hidup anda." ? yeke macam tu maksud dia.? huehuehue. den tataw botui ke tidak.. adess.!!

Okey, of course la nak akhiri hidup lepas semua yang kita hajati @ nak, tercapai. Tapi as a Muslim, kita bukannya tahu bila kita akan akhiri hidup kita, or in other word, saat kematian. (?). ajal dan maut semuanya ketentuan ilahi. Tapi memang, kalau boleh, nak semua impian yang dihajati tercapai before mata nie tertutup. nak pergi buat umrah, haji. nak bahagiakan keluarga,nak berjaya dalam hidup. nak .... ala banyak lagi la.hee.. kalau tanya orang lain pun, diorang mesti macam aku jugak.  hehehehehe. :) 

Hurm, tu ja kot. makk aiih, sikit beno entry aku hari nie. haha. tape, lagipun, bukan selalu kome boleh tengok aku buat entry sependek nie. kan.? hahaha, selalunya aku dok buad karangan standard SPM ja. 

haaa, harinie kome tengok le entry pendek teman nie. okey.! 



p/s:: sorry, entry kali nie merapu banyak. no idea larh. so sorry people. :) have a nice day yaw.!!

bye peeps.!

ASSALAMUALAIKUM.
<3


Anda comment, anda super awesome.!

0 budak baek tengah komen :):