Sunday, May 29, 2011

hati gumbira bercampur moody :) | :(

Salam semua.!

hellohello peeps.!

aiyaakk.! hati gumbira bercampur moody. hati gumbira sebab empatharibulanenam nie nak balik my lovey dovey hometown, IPOH. yemme.! lama dah kot tak balik sana. yeelah, since ayah aku kena tukar ke cawangan Trafik, sumpahh susah gila nak dapat cuti. Lagilagi kalau musim raya, memang sah la tak boleh cuti. hampehh betul. :(

Tapi nak buad cane kan, dah nama pun polis trafik, kena jaga jalan time raya, dah memang tugas, so, redha jelah.. dalam hati nie best la sebab nanti boleh lepas rendu dekat sedara mara kat sana. weee.!! +_+". Plus limaharibulanenam tu pulak, my sweet kakak sedara, Kak Nurul, nak bertunang. wahh.! bestbest.! Tema pulak colour Purple. hehe. terbaekk.!

Btw, yang moody nya pulak, hari bila ntah, ada orang call ayah aku, cakap, kete ayah aku terbakar sikit. sebenarnya, ayah aku hantar Mr.Unser beliau pergi service dekat bengkel. Yelah, nak berjalan jauh, mesti la kena service kan. Tuptup.. malam bila ntah, orang bengkel tu call, cakap keta ayah aku terbakar sikit. punca dia, aku pun tataw. hurm, so, sedikit down la. yang hampehh nya, tetiap kali plan nak balik Ipoh ja, ade je yang tak kena. 

and guess what, ktorang balik Iph naek V6 my mom., hadoyy.! V6 okey. sahsah macam sardin. anakanak Kprl.Din dengan Cik Mah semuanya dah besar. saiz pun ikut sama. haaaalllaaa.... Tapi, redha jela. better than tade transport langsung nak balik. kan. 
**cik dilla oii, cuba bersyukur sikit. ney nak merungut ja. **

OkeyFine. tak merungut dah. hurm. tapelah, mungkin ada hikmah kot. insyaallah. korang doakan aku dengan family aku selamat sampai di Ipoh terchenta dengan selamat ye empatharibulanenam nanti. TQSM ~~




bye peeps.!

ASSALAMUALAIKUM.
<3



Anda comment, anda super awesome.!

0 budak baek tengah komen :):