Tuesday, May 31, 2011

Day 6: Write 30 interesting facts about yourself

Salam semua.!

hello peeps.!

Okey, macam biasa, entry nie tak lain tak bukan of course la pasal 30 day challenge tu. hehe. so hari nie hari yang ke-6. and, aku agak bersemangat nak tulis entry pasal hari ke-6 nie. quiet interesting la jugak topic dia. thee... yang pasti, aku boleh berangan lebih la tulis entry harinie. bahaha. Korang better sediakan duatiga baldi yaa.! takut nanti korang muntah HIJAU pulak.huehuehue..!

Jom.! lets checkedout yaww.!

Jeng... Jeng... Jeng.......!

Day 6: Write 30 interesting facts about yourself.

30 INTERESTING FACTS about myself. **interesting KAH pada korang. hahaha. aku tataw.DIC.?**

1. Nama sebenar, Nur Adilla Binti basharudin. Ikut surat beranak OKEY.! so, kalau korang terserempak or nampak muka aku, tapi nama lain, maknanya bukan aku la tuh. tapi, kalau kenal aku, tegurtegur la ye, sebab keupayaan mengingat sesuatu benda merupakan kelemahan saya. TerimaKasih.

2. Umur tahun nie sembilanbelastahun. Tapi kalau ikut surat aku tengok dunia, masih lapanbelastahunenambulan (hari aku tak ingat. sorry.) 

3. Mempunyai habit dari kecik yang agak huduh la bak kata orang utagha. bhahaha. suka geget kuku sampai tak nampak rupa kuku dah. dulu yaa.! sekarang dah tak jadi habit dah, but sometimes geget jugak. tettt. **tanpa disedari okey.** Tapi saya dah ada kuku balek **gila apa ko buad statement nieyh.??**

4. Sangat addicted terhadap empat benda. PhotographyBloggingNovelMusic. Sumpahh aku minat gegila.! 

5. selain itu, juga addicted terhadap Domo-Kun dan Danbo. **ada sesapa nak belikan. -_-"**

6. kalau makan dekat luar, Carrot juice menjadi pilihan. tapi sangat alah terhadap susu. **habes yang ko minum carrot susu tu okey ja.? urm, no comment. heeee**

7. seorang yang hot-tempered.**tapi dalam hati ada taman titiwangsa kott** tapi air mata dia murah sangat. **maksudnya senang menanges laaa sygs.**

8. suka buat muka masam. sebab tu selalu kena fire dengan ibu. **ce senyum sikit kakak, nie masam je.** adesss.!! agak pedass disitu.

9. ada banyak nickname. dekat rumah, Kakak. kalau dengan sedara-mara,Nor. kalau dengan member, macammacam diorang paggil, adilla, dilla, adie, dille.

10. mulut aku agak laser. sapasapa yang teringin nak dengar sampai telinga bernanah, jom gaduh. f2f. amacam.? +_+"

11. even mulut laser, tapi masih waras dan tahu hormat orang yang lebih tua dari aku. Okey.! 

12. mempunyai 3 tahi lalat yang comel di bahagian bawah mulut sebelah kanan.

13. ramai orang cakap muka aku muka budak sombong. OkeyFine. Tapi, aku tak sombong sebenarnya. cuma kurang berinteraksi dengan orang yang baru dikenali. **sesapa yang kenal aku, tahu aku macam mana**

14. aku asal dari Perak **kejor yob kejor**. sekarang stay dekat Kedah **kedah, kedah pantang kalah..**. dan further study dekat Perlis.** sorry, aku tataw tagline Perlis.**  :)

15. merupakan pelajar Diploma in Secretarial Science di Politeknik Tuanku Syed Sirajuddin, Arau, Perlis. **saya sayang poly saya...even banyak tangga yang menguji keimanan** :'(

16. merupakan anak ke-2 dari empat beradek. atas ada abang yang tingtong, bawah ada dua adeks yang menguji kesabaran. yeahhh.!!

17. tak suka dimanja. **makk geliiiiii..** layan biasabiasa ja. tak payah nak melebih.

18. mata automatik akan terlelap kalau tengok movie dekat lappy. sian cik Dell saya. :)

19. ada besties pernah tanya, " hang cukuq bulu kening erhh.?" erk, FYI, aku tak pernah usik anugerah yang ada dekat muka nie. bhahaha. ayat skema. Okey Fine. cukup sekadar sapu compact powder with eyeliner. not more than that. aku rimass.!

20. hidup dikelilingi dengan keluarga, saudara-mara yang garang, chenge (sape org utagha, dia tahu nyebutnya.), tapii,diorang  AWESOME.!! ILYSM <3

21. dikelilingi dengan SahabatKawanBestiesBuddies yang sangat memahami. sumpahh aku sayang korang.!!

22. aku tak suka menunggu. orang tunggu aku tape. **ramai bengang dengan statement nie kan..??**

23. suka gila kuasa dua, dengan novel. tak kisah, novel online or bercetak. Tapi baru ada 12 buah novel dalam simpanan. huehuehuee...;

24. honestly, aku susah nak senyum. maybe sebab tu orang kata aku muka sombong eh. tapi sekarang dah pandai senyum.hee, tapi amat bengang kalau kita senyum, tp dibalas dengan jelingan, ggrrr~~ sumpahh aku nak sekehsekeh ja kepala orang tu.

25. aku suka baca blog orang. salah satu cara untuk menaikkan semangat untuk berblogging. :)

26.  aku bukan jenis perempuan yang cover macho.**machoo.? wutever.** kalau tak suka, cakap terus depan depan. sebab aku taknak tambah dosa yang dah sedia ada nie dengan makihamun anda-anda yang berkenaan. TQWM~~

27. ada cerita disebalik nickname Dille. dapat nama tu bila aku pindah ke sekolah dekat kedah. disebabkan aku sorang ja yang slang laen dari diorang, ade ee dekat belakang, so, nama aku pun, dari Dilla, terus tukar ke Dille. and guess what, member-member sekolah, bila sembang dengan aku je, automatik diorang pun guna slang KL. haha. mulamula tu nak bahan aku ja, tengoktengok, jadi habit kott. wahh.! banggo den, ade effect bila sembang dengan diorang. bhahahaha . nama tu terikut sampai la aku study dekat poly.

28. aku seorang yang mudah touching.**ouhh, tachin arh dengan korang**. hee. tapi tak lama mana pun tachin' nya..

29. cepat memberontak kalau buad something, tapi tak jadi. dan automatically akan menjadi TENSION. dan jalan penyelesaian adalah. MENANGIS.! 

30. cepat rimas. tak kira la apa jenis keadaan pun, so please. jangan bagi kepala aku semak. thanks a bunch.!

Okey, that's my 30 interesting facts about myself. Interesting KE.? i feel like, there's more ANNOYING facts than INTERESTING facts. hahahahahahaha..

Even, banyak annoying facts dari interesting facts, but, deep in my heart, of course la nak jadi yang terbaik, for my family, my friends, everyone that i love, and also me myself. so guys, please pray for me. Okey.


yepp.! gambar edit. hahaha. Okbai.


Sayangg koranngg larhhh.!!

ASSALAMUALAIKUM.
<3


Anda comment, anda super awesome.!

2 budak baek tengah komen :):

Afifah Azizan said...

best ...HEE~
btw , dilla ! mna shoutbox kaw ?
aku nak jerit2 kat situ laa...
hee~

Nur Adilla said...

best ke.? haha. annoying kan. ada technical problem sikit la dear. :) Ghaib tetiba, nie dalam process nak buat balek, tunggu yaa.! haha. :)