Sunday, May 22, 2011

Untitled. 3

Salam semua.!!

wooappss.!!
harini update Belogg lewat sikit..
theee. -_-'

jam menunjukkan pukul 12.21 a.m..
heee. :)

Tadi penat larh sayangsayang ku..ngee..
tu yg hupdate pon lewat..

Petang tadi keluar pegy Aneka dengan family terChenta..
beli barangbarang rumah..

Bestbest sebab dapat lepas gian beli novel.!!
wahhh.!!!

Sampai je dekat Aneka, terus pegy usha seluar.
My adek sebuk nak beli track suit..
haishh..
tapi, alang-alang tuh, teman pom beli la sekali..
hehehee...**bagus dah sangat perangai tuh**

Then, settle bayar sume..
dalam kepala otak aku ney dah nampak...

Popular bookstore
&
Hasani bookstore. 

Ingat nak pakai duit sendiri la konon. Aku pon dengan semangat, tanya ayah aku,
ade machine ATM tak dekat situ. 
lepas tu, dengan semangat nya menyusun langkah ke arah machine ATM tuh.
**:) berkobar-kobar baii nak cucuk duit.**

Pegipegi...
memang machine tu saja nak bagi aku maki hamun dia kot..
boleh pulak hang. what the....???
gggrrrrr~~~~
**Lu ney, bikin gua panas tahap dewa jaaa..!**

selamat machine tu tak telan card aku... :((

aku xpueh hati, aku suruh 'lil bro aku panggil ayah aku.
then ayah aku cakap, maybe machine dia xelok kot..
aiyakkk.!!

Macam hape jee..!
%$@^&*@.!!

memang aku maki hamun dekat machine ATM tuh.
thee.. adekk aku dengo le aku cakap ape. choiiiyy.!

Then, ibu aku tanya, nak beli apa..
aku pon cakap la, nak beli buku. heee..
**ibu aku dah taw aku nak beli apa sebenarnya.** :))

Ibu aku pon bagi larh duit, suruh beli barang-barang sekolah adekadek aku sekali.

APA LAGI..!!

jom serbu POPULARRR.!!

masukmasuk popular, terus pegy dekat bahagian novel..theee.. :)
**adek aku aku tataw lepas mana dah..**

Tapi, novel yang aku nak tu tade larh..
**sigh.sigh.sigh.**

nak novel M.A.I.D dengan DIBIUS CINTA.
member sume cakap best.
dem..! hurh..

Aku pon bawa la hati yang lara ney. menuju pulak ke Hasani Bookstore.

yang lagi satu hal pulak. Novel tak banyak kott.
maybe sebab kiosk ja kot.

Last skali, terus grab novel neyh..
-
-
-
-
-
-
-
-



Sila jealouskan diri anda sekarang..!

woaahhh..!!! hehee.... :))
**tade larh..gurau kasar jee..**

Tapi tak habes baca lagi sebenarnya. tadi baru lepas baca ENDING dia..
bhahaha.. huduh kan perangai.. hee..

Mood nak baca tu tak sampai lagi laa..

Kepala pon tengah pening.
tengah hari tadi, ngadu dekat ibu aku pasal saket kepala...

aku: Ibu, akak saket kepala larh. nape ntah..* buad muka mintak penampo..*

Ibu: dah tu, asyikkk duduk dalam bilik tu je, mana tak pening, tak kena cahaya apa langsung.

Aku: ........mana ade.... heeee. :)

Tengok...
free ja kena fire dengan ibu aku. haahh..!
hambik kaw .!!

mana tak ibu aku tegur cenggitu..
start aku balek cuti hari tu..
memang bilik larh port aku. tade tempat laen dah.

bangun pagi. kemas rumah. sidai kaen. lepak dalam bilik.
keluar tolong ibu masak semua. lepak dalam bilik. again.
keluar kejap, rasa dahaga bagai. lepak dalam bilik. again and again.

ea, tapi korang jangan pulak fikir 
bilek aku tu tade cahaya apa lngsg. adaaa... tingkap ade. hee.
karang ada yang ingat aku ney suka duduk dalam kegelapan pulak.
**hampehh towl**

haaahh..!
mana ibu aku tak sound aku. hee..

satu lagi problem.
card bank Islam aku xboleh guna. bengong.!
grr.!! sabau jelaa.. :(

so tu ja nak share dengan kome.

so sorry, buad masa ney masih dalam learning process
untuk menulis entry yang pendek.

Okey, bye.!

ASSALAMUALAIKUM.!
tak jawab dosa, jawab ...
SAAYYYANNG AANNDDAA BERGGANNDDA..!
nota kaki:: tataw kenape, dah try untuk buad entry pendek, tapi still jadi panjang jugak.. *sigh.sigh.sigh.sigh.* hee.. btw, enjoy ur readin' peeps.! 



Anda comment, anda super awesome.!

2 budak baek tengah komen :):

NUR NAIM BT GHAZALI said...

ahha,dh baca buku ni,best,mengambil masa beberapa minggu untuk membacanya,ahhah

Nur Adilla said...

a'ah.. bestbest, tp sedeyh part parents dia meniggal.
hurh, meleleh air mata mahal neyh.thee..;DD

dilla pon rasanya akn take time utk khatam novel ney..hahaa..;DD