Sunday, May 22, 2011

DOMO lagi.. :)

Salam semua.!!

mesti korang nak muntah baca tajuk entry ney kan..??
-_-"


heheheeee...
nak bagitahu.. saya ada pasang lagi satu bodyguard.
Mr.Domo-Kun jugak laaarhhh..!!

sah sah semua pakat boring..
asyik asyik..DOMO..
balek balek..DOMO..
**Belogg aku ikot aku larhh..bhahahaa**
(evil laugh ^^)

OkeyOkey.. jangan marah erkk..
gurau manja je... :))


tadi saje godekgodek Belogg..
semalam dah buad renovation sikit dekat Belogg neyh..
**theee.. renovation baii, macam buad rumah...chooiiyy**

HAHA.. yang best nya... almost semua tutorial yang aku follow,
semua menjadi. **ouhh, bangga sebentar..**

So, tadi saja sukasuka tukar itu..tukar ini..
tengok, button 'back to the top'
bodyguard saya yang jaga, thee..
cik Domo. :)
**Domo lagi...gila la hang neyhh..**

Satu je yang aku bengang tak habes lagi.
nak buat BLOCKQUOTE, tak jadijadi lagii..!!

tension weyh..tensionn..!
masuk ney dah 2 tutorial aku follow,
tapi still tak jadi.
hampehhss... :((

Tapi tape, omputeh cakap..
Don't ever give up. right.?



So, akan saya cuba sampai boleh.
Yesss Malaysia boleh..!
Saya pon boleh..!
**yep, perangai ketidakwarasan dah datanggg..**

Okey, tu saja.
nanti rajen, hupdate lagi.

ASSALAMUALAIKUM.
tak jawab dosa, jawab ...

SAAYAANGG AAANNDDAA..!



Anda comment, anda super awesome.!

0 budak baek tengah komen :):