Friday, May 27, 2011

Yemme.! Header baru. :)

Salam Jumaat semua.!

hyehyehye peeps.!

Hari nie update lewat sikit. petang baru hade chance nak hupdate. hehe. actually, tadi tengak busy mereka HEADER baru. wahhh.!! aku dah pandai  buad header kott.! **bangga diri sebentar. -_-"**

Tapi betul la, aku punya la perah otak nie, nak buad header baru punya pasal. Sampai otak nie dah tak boleh nak perah dah. **hape aku merepek nieyh...** Okey. dah tengok kan header aku.? heee. biasabiasa je. Tapi tenkiu so much dekat Photoscape dengan Picnik yang banyak berjasa terhadap aku. bhahaha.. :) macam hampehh.

Aku bukan macam korangkorang, buad header pakai Adobe Photoshop bagai. aku pakai biasa-biasa ja.
** ayat simpati sudehh keluarrr....**
Tapi betul la. aku buad pakai Photoscape dengan Picnik je. Touch up-touch up bagi cunn sikit *hurhh.? cunn KAH.?? ** thee..;DD so, inilah hasilnya. Header yang korang tengok dekat atas tu. tapi macam tak puas hati sangat sebenarnya. banyak kekurangan. biasa la, saya budak baru belajar meyh. :)

Haaa, before lupa, nak ucap Thank you so much dekat korang yang comment and bagi suggestion plus opinion pasal layout yang aku tukar semalam. trimas to Cik pieypCik Munira dan Cik Su kita. really appreciate. :) so, aku pon tukar la balek layout aku jadi yang asal balek. sebab bila aku tengok balek layout aku yang semalam tu, macam pelik plus semak gila dekat bahagian footer dia. hee. 
tulah, orang pakai layout cenggitu, dia pun nak jugak. haa, hambekk kaw.! dushh.!
Tapi, aku saja nak tengok ja, so diorang kata better yang asal punya. jadi saya pun tukar la balek.
thanks a bunch peeps.! sumpahh sayang korang. muaahhmuahh.! thee..;

Tapi,nak mintak mahap bebanyak la yaa, especially dekat bloggerblogger, silent reader. *perghh, ko ade silent reader ke dilla oii.** haha, ntah aku pun tataw. bhahaha, sekali sekala perasan apa salah nya kan. sudehh.! okeyokey, nk mintak mahap la sebab korang mesti jadi peningpening lalat, tak pun mesti korang nampak rama-rama terbang keliling kepala korang kan. yelah, asal masuk belogg nie ja, ade je yang bertukar. kejap, header, kejap layout. hee. so sorry guys.! tapi jangan serik masuk sini sudah. Okey. +_+"

So, tu ja kot. kalau rajen ai hupdate lagi yaa.! Bye people. :)



ASSALAMUALAIKUM.
<3



Anda comment, anda super awesome.!

0 budak baek tengah komen :):