Tuesday, June 28, 2011

day 10: Discuss your first love and first kiss.

Photobucket

Hye peeps.!

meet me again. hahaaa.. kan aku dah cakap, aku nak penuhkan blog aku dengan entry-entry yang aku boleh share dengan korang plus some entries yang merapu dalam blog aku nie. theeee..; so, moh le kite.!!

Okey, lama aku tinggal 30 day challenge tuh. sian dekat dia. ingat nak habeskan before aku berangkat pulang ke poly terChenta nun di ARAU nun. tapi, agak-agak korang, sempat ke tidakkk.??? jeng..jeng..jeng.. kome tengok jela macam mana nanti. kalau sempat aku buad la sampai habes. kalau tak sempat. rasanya kena peram dulu kot saki-baki 30 day challenge tuh. Yela, kome ingat, line wireless dekat sane tuh laju macam ribott kee.? ohhh tidakk..!! aku rasa aku sempat basuh baju dulu kot sementara nak tunggu loading page. hahaaa..; okey okey.! jom tengok topic untuk hari yang kesepuluh nie. errrkk... ghasenye kalau ikut kan, bukan hari yang ke sepuluh hari nie. arhhh, gasak larhh.. hentam saja la labuuuuuu .....



Day 10: Discuss your first love and first kiss.




Okey, straight to the point. aku pun tataw aku pernah ada first love ke tak. hihihi. boleh diterimapakai tak statement tak munasabah nie. erkk, tapi sebetulnya... betul larhhh.!! first love aku tak wujud lagi punnn. cinta monyet masa zaman tok kaduk (zaman sekolah, form 1 form 2 larhh) adelah.. tu pun macam maenmaen je.masa tu pun, bebal lagi, tak tahu apebende larh yang orang cakap FIRST LOVE tu. janji, ade couple. haihhm bila teringat balek, gelakk sorang-sorang kaw nyahh.!! hahahahaa.. so, bila tade first love, of course la tade first kiss kan.. oppss.! wajib ke bila ada first love, PERLU ada juga first kiss.???!! haaaaa.... don't try-try haaaa.. tamao tamao...!! tak elok diamalkan..okey.!! elakkan kalau boleh... :) 

kesimpulannya, aku memang tak tahu nak cerita apa pasal topic nie. hahaaa, semua muka pakat merah je kann. telinga punn nmpk macam dah keluar asap sikit. theee.. jangan marahh ...nanti cepat TUA....! heee. dahhdahhh.!! merapu lebih je aku nie. so, short review from me about this topic.!


nota kaki:: tunggu fer the next entry, still about 30 day challenge. hahaaa. ade ke orang buad challenge nie banyak kali dalam sehari. kalau tade, mehh nak "ade" kan.. lalalalalalalalala ~~~



sangat tertarik dengan gambar nie..
ouhhh.... sooo sweet (:


bye peeps.!



ASSALAMUALAIKUM.
spread love .!



Anda comment, anda super awesome.!

0 budak baek tengah komen :):