Tuesday, June 21, 2011

My very first Doodle !!

Photobucket

Hye peeps .!

jeng ... jeng ... jeng ... wey, aku baru buad doodle, nak tengok tak, nak tengok takkk .. thee .. tapi jangan gelakk pulak taw !!
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


Assalamualaikum semua, nama saya cik Lulu.
=_="


Aiipppppppp !!!! kan dah kata tadi, jangan gelak. Ok.Fine. tak cantek pun sebenarnya. Thee, tapi pada aku, dah habes cantekk la tu. even aku tengok doodle nie macam tak berapa sempurna. heee. dengan colour combination yang summpahh macam teeetttt !!
**hahahahhhahhahaahahhahaaa ...gelak bangga kejap ...**
Yela, FYI, susah taw nak tengok aku melukis. al-maklum larh, tangan kayu. nak melukis cukup payah. haihh. tapi bila aku tengok doodle nie, kire.... boooleehhhh laa. kann. nampak jugak rupa orang. Sebenarnya, sesaje ja nak buad doodle nie. mengisi masa terluang. terluang la sangat kann . Aku tengok lately nie makin popular pulak doodle nie. bila bukak tuto dekat blog cik adek cik akak semua, dengan bermurah hati diorang buadkan tuto pasal doodle.

Heee, mula mula tu tengok je. tade rasa nak try buad pun, tapi bila lama-lama, tengok macam best je. haaa, nahhh, hambikk kaww. terus aku buad satu. kira yang atas tu my very first trial la.  (:  amacam, kira jadi la tu doodle nye kan. .. untuk freshie macam aku dalam dunia doodle nie, Okey kot..
**hailllaaa dilla oiii, tak habes lagi puji diri sendiri. tak baek bangga diriii ....**
Ok.tak bangga diri dah.! tapii, sekali sekala derr, tade masalah kan.?? errkkk ..hehee..peace !!

So, lepas nie, kalau si tangan kayu nie rajen lagi, doodle kedua dan seterusnya akan wujud. hahaa, ayat macam hape,tu pun kalau aku rajen la. macam aku cakap tadi, aku nie melukis, payah sikit. Ehemmmm !! paham paham jelaa, alaaa, tu pun maw tanya lagi ke.

Okey, enjoy with the messy doodle tu yaa !! huhuhu. bye peeps.!

ASSALAMUALAIKUM.
spread love .!




Anda comment, anda super awesome.!

0 budak baek tengah komen :):