Tuesday, June 21, 2011

day 8: A moment you felt the most satisfied with your life

Photobucket

Hye peeps.!

sihat semua .? haaa, sape sape yang demam tu, reti reti la makan obat okey .??

straight to the point, dah lama kot tinggal 30 day challenge nieyh. heee. mula mula dulu je exited bagai nak gila. nie tak sampai hari ke-10 agi pun, dah rasa aura malas yang tahap tak hengat tu. haihh.

Okey.! ehemmm !! topic kali nie ......


Day 8: A moment you felt the most satisfied with your life.




Hurm, the moment that make me felt satisfied with my life.?? ape erk.. Okey, of course la bila aku boleh buad  parents aku bangga dengan daugther diorang sorang nieyh.  (:  tapi, dia tanya, the moment, urm, bila apa saja yang aku lakukan, buad diorang tersenyum dan happy. tak kira lah aku buad lawak ke, hape ke, bila aku tengok both of my parents senyum ... waaaahhh !! indah nya dunia .. 

Tapi, kalau boleh, aku nak buad diorang lagi bangga dengan aku dengan bagi parents aku segulung diploma. Insyaallah, kalau boleh sampai ijazah, alhamdulillah. yela, kena bagi diploma dulu la kan, sebab sekarang nie pun still buad Dip lagi. Doakan kejayaan aku okey.!! AMIN....

and kalau boleh, aku nak tengok, semua orang disekeliling aku sentiasa tersenyum. itu dah  buad aku rasa puas dah. korang punya senyuman, always make my day !! remember that buddies !!   *_*"


bye peeps.!


ASSALAMUALAIKUM.
lots of love.!




Anda comment, anda super awesome.!

0 budak baek tengah komen :):