Sunday, June 19, 2011

untitled. 4

Photobucket

Hye peeps.!

wahhhh ..lama kott tak update belog .thee ...
sibuk dok renovate belog.. sampai lupa nak update. ololololohhhh, sian En.Belog.

Okey, jom hUpdate belogg laju laju !!!!! weeeeeeeee ~~~~~

Urm, sebenarnya, tade apa nak story pun ... nak share info-info dengan korang pun, still tade idea nak share apa . tape, meh nak bagi korang muntah HIJAU pagi nie .. hahaa ...

nak story la apa yang aku buad weekend baru baru nie.

Hari Jumaat, bersamaan dengan 16 Jun 2011, pukul 1.00 tengah hari .... theee
**saje nak bagi panjang entry ...lalalalalala~~

aku pegy BSN, nak bayar yuran Poly. yela, lagi 2 munggu kott nak daftar masuk balek, karang lupa nak bayo, tak ke cari masalah nama nya tu. so, dengan berkobar-kobar **tadelah berkobar-kobar sangat yee punnn**, aku pegy la bank dengan cousin aku. Alih-alih, dah sampai elok-elok dekat depan bank, tengok tengok ramai makcik-makcik dok berkumpul dekat situ. 

hermm, ape lagi, nie sah sah orang bank tengah rehat nie. aku tengok jam, lepas tu tengok masa yang diorang tulis dkt depan pintu bank tuh, memang patut la kan , aku terpacak dekat depan bank tu pukul 1.00 der, diorang rehat pun start pukul 1.00, haiiiilaaaaa. saboo jela. bukak balek pukul 2.30. hambikk kaww !!

sejam setengah nak kena tungguu ????!! OMG !! OMG !! sumpahh aku rasa berbahang ja taw. dah la sekarang cuaca memang panas. so double panas la aku hari jumaat hari tu. Tapi, tape, disebabkan hari tu hari Jumaat, aku sabar jela. so, ktorang pegy round dekat pekan kejap. hahaa  bagus gila, orang pegy sembahyang jumaat, aku pegy merewang dkt pekan tuh dengan cousin aku. theee. tapi bukan pergi merewang dekat tempat tak elok okey !!!

So, setelah menghabiskan masa 10 minit duduk atas moto, aku decide nak pergi makan laksa. hurrm, mengidam laksa pulak mase tuhh . haha, kalah perempuan mengandung. then, lepak dekat ekspo kejap. tade yang menarik langsung dekat sana. lepas tu baru gerak pegy bank.

Dah sampai bank, kena tunggu lagi. ggggrrrr .... 2.30,diorang dah bukak pintu, terus isi borang, settle bayar semua terus choww !! hahaa ..

nak isi borang satu hal. sebab slip untuk bayar yuran pengajian lecturer tak bagi, sebab dah habes. hadoii. aku dah la tak biasa dok isi benda alah tu. haihh ..

Tapi, lepas dah settle bayar yuran nie, lega la sikit, at least tade larh kelam kabut sangat nanti .

Okey. dah la. nanti aku merapu banyak banyak, korang muntah hijau berbaldi-baldi pulakk.thee ..

Bye peeps !!


ASSALAMUALAIKUM.
<3



Anda comment, anda super awesome.!

2 budak baek tengah komen :):

Afifah Azizan said...

da byaq erk ?
aku ta byaq lagik...
ngerr ...

Nur Adilla said...

a'ah ..dah bayo dah .. nnty takot lupe... :)