Monday, June 20, 2011

woahh .. penad kott ..

Photobucket

Hye peeps !

sihat semua.? Alhamdulillah ... dah makan.? kenyang dah erkk. Alhamdulillah. syukur masih ada lagi rezeki untuk kita. :)





ppfffffftttt ... penad kot harinie. penad kemain. theee ...
korang mesti ingat aku keluar ke hape ke kan ... tak la .. aku penad gile hari nie, renovate blog ai nieyh ..
**renovate.?? ko ingat Belog ko nie rumah ke cik dilla hoiiiiii ....**
erkk, pape jelah. nie pun aku dah buang sikit benda-benda alah dekat sidebar tuh. rasa macam semak je. background pun ai tukar baru. comel takkk ...?? nampak la keMaturedtan tu sikit kan ..  bhhaaha, hape aku merepek nieyh ... lalalalalala~~~

aku sebenar nya memang pasang niat lama dah, nak tukar template blog nie, sebab dulu aku silap pilih. aku pegy pilih yang background belah atas tuh ada warna biru 
**errrkkkk, korang mesti tak paham ape aku explain nieyh ....**
alaa ..buad buad paham sudehhh . so, mata agak saket bila tengok "kecacatan" tu, yela, buad background putih, tetiba sesat mana ntah warna bighu tuh .
Okey, shemangat nieyh tukar template, aku pilih simple template.

 hoyyeehhh .!! hoyyeeehhh .!! 

dah tukar !! hahahahahaha .... gelak bangga sekejap. gurlpp !! lepas tu terus macam stop mengejut kejap ! erkk, rasa blog aku macam laen ... bukan dari segi font apa semua tuh,
"errkk, blockquote aku hilang derrr !!! font yg aku set dkt edit html pun hilang jugak .." OMG ! OMG !
**nampak gaya memang aku nak kena bukak buku tuto online balek la nie ....ggrrrrrrr ...**
memang menguji kesabaran betul larhhhhh.!!

dengan mimik muka nak nanges, muka simpati, muka mintak penampo pun ada, aku gagahi jugak la bukak semua blog tutorial yang aku follow before nieyh. summpahhh banyak habaq hang ! tab dekat atas tu, aku rasa kalau boleh keluar lappy, maw berterabur habes atas lantai . hurhh .. aku bukak almost semua blog yang aku taw ada tutorial. sebab dalam satu blog, tak semua tuto yang aku follow tu menjadi untuk blog aku nie. tu le masalahnya punnnn .. haihh ...

So, stalker punya stalker.. at last.!!

yang macam korang tengok sekarang la. aku rasa yang sekarang lagi simple kot dari before nie kan. and nampak matang sikit kottt ..even rasa jugak a lil' bit serabut lg sebab gap antara widget rapat sangat.. dan list blogger panjang sangat ...erkkk ???  heeee   ^_^"

haaa,lagi satu !! kalau korang perasan, Mr.Domo-Kun merangkap bodyguard-bodyguard untuk belogg aku nie dah tade. hurhh, diorang resign petang tadi. sedih mak nyahh ..  **tuudiaaa, merapu dahh ...** tade larh, heeee, actually aku saje rehatkan diorang buad sementara waktu nie. hehe, bagus kan, seribu rahmat owww dapat majikan macam aku nieyh . bahahaahaa..**evil laugh kejap**

saje tukar angin kejap, lg pun aku rasa ade widget widget besar cenggitu yang meMessykan lagi belog aku nieyh. so, aku decide nak pakai yang simple simple ja. aku tengok blog-blog yang laen lagi simple, tp sejukkk je mata ai memandang. (:  Sooooooooooo, aku dah banyak merapu dah nie, now kalau boleh .... nak jasa baek korang, .....erkkk .....

Comment la pasal muka baru blog aku nieyh, even tade larh baru sangat kann ... hee

korang nak comment ke, nak bagi any suggestion ke, nak kritik ke ... just let me know. Okey!!
ai tak makan orang punnnn. sebab dah kenyang makan nasi dengan sup tadi .. theeee (:

TQSM peeps.! saayaanng korang !


ASSALAMUALAIKUM.
<3



Anda comment, anda super awesome.!

2 budak baek tengah komen :):

isma said...

simple dimple n kemas.. but nice... suke suke...

Nur Adilla said...

thanks dear !! haha ... nie pun bertungkus lumus buad bg kemas .. sebab before nie agak messsy .so mcm semak je tgk .. :) btw, thanks a bunch !!